Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+8 astetta päivisin - liian aikaista Lassien suprafill-haalarille?

Vierailija
25.09.2011 |

Pitääkö päiväkodin tädit minua ihan pöpinä jos tyrkkään lapselle pk:iin sellaisen kevyt toppahaalari(jossa kurahousualaosa)?

Nyt ollut käytössä vk-haalari(sellainen kuoriasu) ja fleece. Siis ainakin toivon että ovat fleeceä alla pitäneet (voi tietysti olla etteivät ole sitä pukeneet.) Lapseni oli niin kylmettyneen näköinen kun hänet hain (kädetkin oli vielä ihan kylmät vaikka olivat olleet jo sisällä välipalalla).

Kyseessä siis vajaa 2v taapero. Hyvin vilukissa kutan äitinsäkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin siis että voisi pitää haalaria ilman välikerrastoa...

-ap-

Vierailija
2/5 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lapset liikkuvat ulkona paljon, joten heidän ei tule kovin helposti kylmä.

Hoitajille voi toki huomauttaa, että fleece pitää laittaa vk-haalarin alle. Tosin yleensä hoitajat pukevatkin tarvittavat vaatteet lapselle, kunhan fleecen laittaa esim. vk-haalarin hihaan, jolloin se tulee automaattisesti mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa on kuitenkin vielä lämmin ja lapset touhuavat paljon. Laita lapselle vähän lämpimämpi paita ja vaikka sukkahousut/pitkät kalsarit housujen alle, niin pysyy lämpimänä. Meillä ei vielä ole käytetty muuta kuin pelkkää haalaria, jossa ei ole mitään vuoria. Nyt ajattelin kyllä ottaa villahaalarin käyttöön.

Vierailija
4/5 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en vielä ole siirtynyt sandaaleista ja paljaista varpaista, syyskenkiin ja sukkiin.

Vierailija
5/5 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy minun varmaan mielä malttaa.. onhan se haalari varmasti tosi lämmin. Ja laittaa enemmän/paksummin sisävaatteita alle.

Kaunis kiitos arvon naiset :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme