Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kokoiset autot 2-3 lapsen perheissä on?

Vierailija
25.09.2011 |

Kaupan parkkipaikalla ihmiset katsoivat hieman pitkään, kun lastasin pienen autoni täyteen.Minä, kolme lasta ja 5 pussia ostoksia ja kaksi pakettia vaippoja. Autona vanha nissan micra.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on kolme.

Vierailija
2/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisena sellainen vanha romu farmari. Lapsia kolme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta ja BMW X5 eli tilaa tarpeeksi.

Vierailija
4/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhalla mondeolla... mondeot ovat kaikki 90-luvun autoja, joten hirveän vanhaksi en niitä laskisi ja miehellä isompi auto, pakettiauto? mondeo on aika iso auto loppupelissä.

Vierailija
5/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alkupuolen autot on vanhoja. Joku 3-4 vuotta alkaa olla keski-ikäinen auto ja 10 vuotias on kyllä jo selkeesti vanha auto. Museoauton ikärajakin on 25 vuotta!

Vierailija
6/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alkupuolen autot on vanhoja. Joku 3-4 vuotta alkaa olla keski-ikäinen auto ja 10 vuotias on kyllä jo selkeesti vanha auto. Museoauton ikärajakin on 25 vuotta!

porvari

Vierailija
7/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

malli on muuttunut ko. merkissä jo ainakin pariin kertaan. Mun auto on siis vm. 2000.

En mä tarkoittanutkaan, että Mondeo olisi pieni. Miehellä siis pieni tila-auto, joka on kyllä isompi kuin mun Mondeo.

t:2

vanhalla mondeolla... mondeot ovat kaikki 90-luvun autoja, joten hirveän vanhaksi en niitä laskisi ja miehellä isompi auto, pakettiauto? mondeo on aika iso auto loppupelissä.

Vierailija
8/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

malli on muuttunut ko. merkissä jo ainakin pariin kertaan. Mun auto on siis vm. 2000.

En mä tarkoittanutkaan, että Mondeo olisi pieni. Miehellä siis pieni tila-auto, joka on kyllä isompi kuin mun Mondeo.

t:2

tässä todella näkee sen, miten toisen romu, on toisen aarre. 2000-luvun auto olisi tässä taloudessa luxusta, mutta toisaalta ennemmin ajetaan vanhemmalla laatuautolla, kuin uudemmalla "kansanautolla".

Vierailija
9/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta ja koira :) hyvin mahdutaan.

Vierailija
10/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia kolme, kohta 7, 5 ja 5kk. Ja kyllä ne katsovat, kun pyöränsarviin tunkee neljä ostoskassia ja repullinen kamaa vielä selässä.

Vierailija
11/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersun Vito (8 paikkaa ja kunnolla vielä tavaratilaa)

Toyota Corolla (5paikkaa ja vielä takaluukku)

Itse en ajattelisi edes meidän poppoota ja kauppakasseja pakkaavani Nissan Micraan. Eli voisin kyllä katsoa kummissaan miten joku siinä onnistuu.

Vierailija
12/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kulje samalla autolla? Kyllähän nyt kolme lasta mahtuu autoon, mutta ei tainneet mennä istuimiin kaikki takapenkille? Itselläni Rellu Megane Break, miehellä Peugeot 406 Coupé, kaksi lasta.

Kaupan parkkipaikalla ihmiset katsoivat hieman pitkään, kun lastasin pienen autoni täyteen.Minä, kolme lasta ja 5 pussia ostoksia ja kaksi pakettia vaippoja. Autona vanha nissan micra.

Vierailija
13/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tällä hetkellä vain 1 lapsi, tulevaisuudessa toivottavasti 1-2 lisää. Autona Ford S-Max. Tarkoitus on että sinne mahtuu takapenkille 2 (ehkä 3) turvaistuinta + peräkonttiin kahden koiran häkki ja yhdistelmä vaunut. MAHTUU! =)

Vierailija
14/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kulje samalla autolla? Kyllähän nyt kolme lasta mahtuu autoon, mutta ei tainneet mennä istuimiin kaikki takapenkille? Itselläni Rellu Megane Break, miehellä Peugeot 406 Coupé, kaksi lasta.

Harvoin kuljemme koko perhe autolla yhtäaikaa. Tarvittaessa kyllä olemme mahtuneet kyytiin kaikki. Vauva edessä kaukalossa, vanhemmat lapset ja minä takapenkillä ja mies ajoi. Takana vain toisella oli turvavyöistuin.

Vierailija
15/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 vuotta vanha auto on Suomessa vielä uudehko. Museoauton pitää olla vähintään 25 vuotta vanha mutta 25-vuotiaan auton ei tarvitse olla museoauto.

Vierailija
16/16 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtaalta tuntuu kahden aikuisen, kahden lapsen ja yhden hevosen kokoisen koiran taloudessa.Ahtaalta tuntuu kahden aikuisen, kahden lapsen ja yhden hevosen kokoisen koiran taloudessa.