Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vouti vie kolmasosan palkasta

Vierailija
23.09.2011 |

mutta säästyypähän talo.

Onko muita yhtä kusisessa ahdingossa?

T:ttt

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsisi velkajärjestelyyn. Sitten se kaikki olisi 5 vuoden päästä ohi.

Vierailija
2/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähkölaskujen maksaminen ja ruoan osto on humputtelua.

Äijä oli 9kk ilman tuloja ja ei ollut puskurirahastoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisista summista on kysymys ja miksi velkajärjestely? onko siitä jotain etua verrattuna ulosottoon?

Vierailija
4/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menis ulos-ottoon makselis sitä luultavasti seuraavat 20v mutta jos pääsee velkäjärjeestelyyn niin se on 5 vuotta mitä maksetaan sen verran kun pystyy ja sit ne velat katoaa...

Vierailija
5/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähkölaskujen maksaminen ja ruoan osto on humputtelua.

Äijä oli 9kk ilman tuloja ja ei ollut puskurirahastoa.

Ja miten voi olla 9kk ilman MITÄÄN tuloja? Avaa nyt vähän että voisi jotenkin ymmärtää. Onko sillä nyt sit tuloja?

Vierailija
6/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menis ulos-ottoon makselis sitä luultavasti seuraavat 20v mutta jos pääsee velkäjärjeestelyyn niin se on 5 vuotta mitä maksetaan sen verran kun pystyy ja sit ne velat katoaa...

9 kk:n ruoasta ja sähkökuluista tulla yli 20 vuoden velat? Taidettu syödä aika kalliissa paikoissa :)

Vierailija
7/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, en tajunnut laittaa mitään nimimerkkiä vastauksiini mutta siis minä olen 3 ja 6 viestin kirjoittaja ei ap.

T:K

Vierailija
8/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvä jos palkankolmannes kattaa laillisen viivästyskoron. Korothan maksetaan aina ensin ja sitten vasta pääoma lyheneee.

Vierailija
9/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon itse aina huolehtinut laskuni ja maksuni ja luottotiedot kunnossa mut sit menin tyhmänä ottaa miehen joka eläny vähän huoletonta nuoruutta..no,kylhän se sanoi mulle kun tavattiin, et hän ei sitten pysty omakotitaloja ostelee ja et mikä tilanne on,mut rakastunut kun olin..no eihän täs muuta mut mä oon nyt kolmen lapsen yh ja tuun olemaan luultavasti aina,sen rahan käyttö on sitä luokkaa et en mä voi sen kaa yhteen ikinä muuttaa,olisin itse ihan kusessa.kaikki mistä me haaveiltiin,kaatuu siihen ettei se oo valmis ottaa vastuuta,sen siitä saa kun ei oo koskaan tarvinnu sitä tehdä

Vierailija
10/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä saada pika pikaa henkilökohtainen konkurssi. Vuosiksi päätyminen kakkosluokan kansalaiseksi on perseestä.

Vierailija
11/11 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa velkansa tunnollisesti ja toiset voisi jättää velkansa maksamatta ilman mitään kunnon seuraamuksia?

Mun sukulainen velkaantui pahasti, koska halusi muun muassa ajaa hienommilla autoilla kuin oikeasti olisi ollut varaa ja otti paljon lainaa osakkeiden ostoa varten, jotka sitten menettivät arvonsa. On ollu jo vuosia ulosotossa. En tiedä, olisiko se ottanut opikseen, jos olisi päässyt parilla vuodella... Mutta mikä sitten olisi oikeudenmukaisinta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi