Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miehelleni 100euron kengät 10 euron hinnalla! :)

Vierailija
23.09.2011 |

Pakko hehkuttaa kun vihdoin ja viimein oli "varaa" ostaa miehelleni kengät, jotka oli tarkoitus ostaa sitten kun on ylimääräistä. Ja sitä on hyvin harvoin. Tänään kuitenkin viikko-ostoksilla bongasin alekorista 100euron miesten kengät, juuri sellaiset mitä mies on toivonutkin, 5 eurolla! :) kaikki muut koot olivat menneet paitsi mieheni koko, hitsi että mä olen nyt tyytyväinen :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kymmenellä eurolla :D

Vierailija
2/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko sille myös sukat ja kalsarit? Vai tekeekö sen anoppi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ostan miehelle nuo kyseiset jutut. Ai miksikö? Koska mies kulkisi risaisissa ja rikkinäisissä vaatteissa. Ei vain koskaan saa aikaiseksi ostettua ehjiä vaatteita.

Vierailija
4/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä ostat miehellesi kengät? Eikö se osaa itse ostaa?

mutta kyllä minäkin osaan ostaa hänelle, ja ostankin, jos sattuu jotain sopivaa matkan varrelle. Anoppi ei ole ostanut vuosikymmeniin yhtään mitään.

Ehkä sinun miehesi ei pidä tyylitajuasi kovin arvossa?

Vierailija
5/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tiedän millaisista hän tykkää. Miksi en ostaisi? Hän kun niiin tykkää shoppailusta... :D Ja kyllä mieheni myös välillä itselleen ostaa jos saan raahattua hänet mukaan ostoksille.

Näistä kengistä tiesin kyllä että mies tykästyy kun aikaisemmin olimme katselleet kenkiä ja hän halusi juuri nuo, muttei ollut silloin varaa. ja nyt löytyi noin edullisesti! :)

Vierailija
6/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti onnistunut alebongaus!!!

Kyllä minäkin olisin ostanut miehelleni tuollaisen kenkälöydön vaikka yleensä hän ostaa itse itselleen kengät. Aleostoksilla kun nopeat syövät hitaat, ei voi odottaa iltaan asti että mennään yhdessä uudelleen katsomaan jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi