Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvohoito 120 €!!! Kuinka usein käytte?

Vierailija
23.09.2011 |

Kävin pitkästä aikaa ihonpuhdistuksessa ja järkytyin tuosta hinnasta. Kun alkaa lähestyä 40 ikävuotta, niin iholle olisi varmasti hyväksi säännöllinen hoito ja puhdistus. Mutta ei mulla ole varaa (ja haluja) laittaa joka kuukausi tollasta summaa naaman hoitoon. Käyn kampaajalla säännöllisesti, ja siihen menee 100 kuussa ja siitä en voi tinkiä, mun ohut tukka vaatiin hyvän leikkauksen ja värin, jotta saan sen laitettua, muuten näytän ihan kamalalta.

Käyttekö siskot säännöllisesti kasvohoidossa? Mitä maksatte siitä? Mun käyttämä hoitola on pääkaupunkiseudulla, mutta ei missään Hesan keskustassa eikä tilat ole sellaiset, että tämä olisi kalleimmasta päästä.

Mua ärsyttää myös kosmetologien tapa pakkotyrkyttää omia tuotteitaan, ei kampaajakaan pakolla tyrkytä hiustenhoitotuotteitaan. Nyt kosmetologi sai puhutuksi mut varaamaan uuden ajan kuukauden päähän (mikä varmasti olis iholle hyvä juttu) mutta taidan perua sen, ei mulla ole varaa moiseen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken lisäks inhoan olla kosmetologilla tai kampaajalla. Hyvä etten paniikkikohtausta saa. En edes usko että olisi ihon kannalta oleellista käydä joka kuukausi joku kosmetologipuhdistus tekemässä.

Vierailija
2/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kuukauden välein kasvohoidossa. Mun kasvot ei tarvitse niin usein hoitoa, vaikka ihoni on suht huono. 6-7 kk välein käyn vahauttamassa sääret ja n. 3 kk välein kasvohoidossa. Välillä on pidempiäkin aikoja. Enkä todellakaan maksa noin paljon, vaikka vuosien hakemisen jälkeen olen löytänyt sen parhaan kosmetologin.

Yleensä ne huonot kosmetologit tuputtavat väkisin aineitaan tai saavat asiakkaan varaamaan uuden ajan vasten heidän tahtoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikin käyn toisinaan teettämässä (n. kerran vuodessa) eikä ainakaan vielä ole yksikään kosmetologi maininnut ihonpuhdistustarpeesta.

Ovat vaan sanoneet, että iho on hyvässä kunnossa.

Vierailija
4/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää minulla ihan hyvin, vaikka kosmetologi suositteli 4x vuodessa.

Käyn itsekin pääkaupunkiseudulla olevassa hoitolassa, hoito maksaa noin 70-80 euro, sen vielä raaskin käyttää oman naamani hyväksi puolen vuoden välein.

Kerran kuussa kuulostaa kyllä vähän liioitellulta.

Vierailija
5/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käynyt kokeilemassa ihonpuhdistuksen / kasvohoidon, jotta tietäisin, mitä se oikein tarkoittaa.

Osaan kyllä itsekin puristella mustapäät silloin tällöin pois naamastani ja hoitaa sitä hyvin. Tärkeintä on kuitenkin hikiliikunta, joka pitää aineenvaihdunnan hyvänä, ja oikea ravinto. Olen huomannut, että kun noin kolme vuotta sitten aloitin tavoitteellisemman treenaamisen ja säännöllisen urheilun, ihokin alkoi hehkua ja voida paremmin. Ei siihen mitään 120 e kasvohoitoja tarvita.

Silmänympärysvoide on ainoa kalliimpi tuote jota käytän, muut on marketti- tai apteekkitavaraa.

Vierailija
6/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on tärkeät juhlat tulossa niin sitä ennen. Kasvohoito on ihana tapa rentoutua ja olen valmis maksamaan niistä muutamasta tunnista jotka saan itselleni, omaan hyvinvointiin olen valmis käyttämään rahaa.

Vierailija
7/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidattamassa kasvot ja jalat, maksaa yhteensä 55 euroa. En missään tapauksessa maksaisi pelkästä kasvohoidosta 120 euroa.

Vierailija
8/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yleensä ne huonot kosmetologit tuputtavat väkisin aineitaan tai saavat asiakkaan varaamaan uuden ajan vasten heidän tahtoaan."

Kosmetologit ajattelee asiakkaan parastaan,suosittelevat asiakkaan ihotyypille sopivaa hoitoa/tuotteita.Monesti näkee kuinka pintakuiva rasvainen iho käyttää liian tujuja tuotteita ihollaan ja sitten ihmettelevät ihonsa kuntoa,suosittelemme tuotteita jotka oikeasti saisi sen ihon hehkumaan.Se on asiakkaan päätös onko hänellä varaa sitä ostaa,me emme tee päätöstä asiakkaan puolesta.

Miten voi varata ajan vasten asiakkaan tahtoa??Kai nyt asiakas osaa itse avata suunsa ja vaikka sanoa että soittavat kun taas tarvetta hoidolle?!

Tämä suomalainen marttyyri asenne on niin hanurista.Naamatusten esitetään iloisia ja ollaan tyytyväisiä mutta hemmetin vaikeaa sanoa hoidon jälkeen suoraan mitä mieltä oli kokonaisuudesta,sitten selän takana manataan.Oikeasti jos uskaltaisitte suunne avata niin voisitte yllättyä mitä vastinetta mahdollisesti rahallanne saisitte!

Onneksi asiakkaani ovat rehtejä ja aina heille painotan että soittavat,oli tilanne tai asia mikä tahansa.En pakko tuputa kenellekkään mutta ymmärrän niitäkin kosmetologeja jotka sitä tekevät.Heillä kun saattaa olla rahaa kiinni varastossa monien tuhansien eurosta ja mikään purkki ei siellä hyllyllä pitkään säily.

Hoidossa keskityn asiakkaaseen ja kuuntelen/tunnustelen millä mielellä hän on...oikeasti joudutaan välillä olemaan aikamoisia telepaatikkoja!

Vierailija
9/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se kokemus oli niin epämiellyttävä, että sen jälkeen en ole halunnut laittaa rahaani moiseen. Kosmetologi päivitteli puolet ajasta, että miten minun ihoni on niin herkkä: kasvot siis punoittivat, kun hän hieroi siihen lämmintä öljyä.

Perushyvä iho (ei mustapäitä tai finnejä) ja siihen säännöllinen kotihoito mahdollisimman neutraaleilla aineilla on osoittautunut parhaaksi. Sekä tietysti (hyöty)liikunta ja kasvisruokavalio.

En myöskään käy kampaajalla, vaan leikkaan luonnollisenväriset, puolipitkät hiukseni itse. Meikaan ja yritän pukeutua kivasti, eiköhän se siitä.

Vierailija
10/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin city dealin sähköpostin ja sieltä tulee hyviä tarjouksia kasvohoitoihin (vähintään -50%). Sen jälkeen olen käynyt useammin, enkä maksanut koskaan yli 30 euroa.

Maikkarin kimppadiili on vasta aloittanut, ja sieltä saa samanlaisia.

Vierailija
11/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. En ole käynyt kosmetologilla, koska hoidan ihan itse kasvojeni huollon. Aamuin illoin pudistus + kasvovesi + kasvovoide + silmänympärysvoide. Kuorinnan teen joka toinen viikonloppu ja naamiota käytän silloin tällöin. Iho on hyvässä kunnossa. :) Ja juon paljon vettä.

Vierailija
12/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytän säännöllisesti hyvää kosmetiikkaa. Hieron puhdistusmaidon pyörivin liikkein kasvoille joka ilta, kuorin ihon kerran viikossa ja teen naamion. Ihollani ei ole mitään perusongelmaa. Satsaan mieluimmin päivittäin käyttämiini voiteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi