Olen tullut siihen tulokseen, että elämän suola on flirttailu ja ihastuminen
uusiin ihmisiin. Yksiavioisuus ei vaan ole luontaista ihmiselle. Kuitenkin jos on pitkässä parisuhteessa, pitää asiat hoitaa diskreetisti ja niin ettei satuta ketään.
Mitä mieltä olet tästä?
Kommentit (5)
Minusta flirttailu ja ihastuminen voi parhaimmillaan parantaa elämänlaatua huomattavasti, mutta jos se on elämän ainoa sisältö niin sit on joku pielessä.
Sitä paitsi ihastuminen voi olla myös todella rankka kokemus, jos se lipsuu rakastumiseksi, siis jos ihminen on jo varattu. Kun homma menee liian vakavaksi, liikutaan vaarallisilla jäillä.
yksiavioisuuden pois..???
Jos et vielä tiennyt, niin ei jokaisen ihastuksen ja silmänvilkuttajan kanssa tarvi sänkyyn mennä! Flirttailu on kivaa, mutta sitä ei kuulu ottaa liian vakavasti eikä se ole mitenkään uhka yksiavioisuudelle!
ihan rauhassa vaan. Flirtistä - sanoinko, että se pitäisi ottaa vakavasti? Toisten kanssa on pelkkää flirttiä ja toisten kanssa mennään pidemmälle, näin se menee. ap
Jos et vielä tiennyt, niin ei jokaisen ihastuksen ja silmänvilkuttajan kanssa tarvi sänkyyn mennä! Flirttailu on kivaa, mutta sitä ei kuulu ottaa liian vakavasti eikä se ole mitenkään uhka yksiavioisuudelle!
Piristä puolisosi päivää.
Olin parisuhteessa ihastuja-flirttailijan kanssa, ja luottamuksesta ei lopulta ollut mitään jäljellä. Siihen sen suhteen sitten lopetinkin, ja toinen oli kovin hämmästynyt miten tämä nyt näin vakavaa oli, vaikka olin kertonut lukuisia kertoja miten ahdistavaa jatkuva flirtti on, jopa silloin kun olen vieressä.
Et osaa nauttia elämän syvällisemmistä asioista, vaan keskityt itsesi ihailuun, josta saat fiboja ja se on psykologisesti huono asia.