Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voimakkaasti musiikki vaikuttaa sinuun? Pystytkö

Vierailija
21.09.2011 |

ymmärtämään sellaisia ihmisiä, joille musiikin kuuntelu ei aiheuta mitään tunteita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos johonkin ei mikään musiikki vaikuta tunnepuolella, olen ihmeissäni?

Vierailija
2/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikki kuuluu tiiviinä osana koko elämääni. Pystyn kyllä ymmärtämään erilaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ymmärrän niin, että on muutenkin täysin tunnekylmä ihminen.

Vierailija
4/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikki kuuluu tiiviinä osana koko elämääni. Pystyn kyllä ymmärtämään erilaisuutta.

Vierailija
5/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella voimakkaasti, musiikki kuuluu tiiviinä osana koko elämääni. Pystyn kyllä ymmärtämään erilaisuutta.

Vierailija
6/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täysin ymmärrä sellaista ettäkö musiikki ei yhtään aiheuttaisi tunteita. Se on liian vierasta minulle.

Vierailija
7/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen mielelläni kun haluan rentoutua jotain aika rämpytystä kuten Leeviä grooveshark.com palvelusta.. Mutta en pysty keskittymään vaativiin tehtäviin musiikin soidessa, joten usein nautiskelen myös hiljaisuudesta.

Vierailija
8/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin on minuunkin. Mutta mieheni kautta olen joutunut huomaamaan, että siinäkin on ihmisten välillä eroja, miten musiikki vaikuttaa, minkälainen musiikki, mikä osa musiikista. Mulle itselleni yleensä on merkitystä myös sillä, miten musiikki sanoitetaan, kuuntelen tosi harvoin mitään instrumentaalimusiikkia. Yleensä ne on ne sanat, jotka minuun vaikuttaa, mutta ei se itse musiikin osuuskaan ole olematon. Huono kappale on huono, vaikka siinä olisikin hyvät sanat. Sen sijaan mieheni kuuntelee nimenomaan instrumenttejä, eikä häntä kiinnosta musiikin sanoitukset yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän