laihduttava makaronilaatikko???
Miten teette ilman hiilareita?
Siis itse laitan makaronia, munamaitoseosta, mausteet ja jauhelihaa joskus vähän sekaan. En laita ollenkaan hiilaria. Silti paino ei ole tippunut...
Mitä teen väärin?
Nykyään kierrän kaukaa hiilariosaston kaupassa, ettei tule hiilarihimoa. Se osasto vaan sijoitetaan usein niin, että melkei aina silmä osuu hiilariin. Miten ootte päässy hiilarihimosta eroon?
kiitos jos joku jaksais auttaa. Oon alottelija tässä hiilarittomuudessa. :(
Kommentit (12)
Sehän täytyisi tehdä ilman makaronia, ettei siinä olisi ollenkaan hiilaria?
etten laittanut laatikkooni YHTÄÄN hiilaria. Oikeasti oon päättäny luopua niistä.
joko erittäin tyhmä provo, tai erittäin tyhmä ihminen. Makaroneissa on hiilaria.
Pakastin mansikoita talveksi. Syön niitä partajugun kanssa. Survoin mansikat, lisäsin sokeria, mutta hiilaria uskalsin olla laittamatta yhtään. Ootteko muut kokeillu säilyykö marjat ilman hiilaria?
hiilaria. Edes lapsille. Meillä toimii. AP; minkä verran syöt päivässä ylipäätään?
kaupoissa on ne hiilarittomat hyllyt? Vai onko niille ihan omat osastonsa. En ole löytänyt mistään, vaikka kierrellyt sittarit ja prismat..
Onko ne merkitty jotenkin samoin, kuten vaikkapa gluteenittomat tuotteet omille hyllyilleen vai pitääkö ne hiilarit katsoa jokaisen makaronipussin ja einesruoan kyljestä?
t. karppauksesta kiinnostunut
kaupoissa on ne hiilarittomat hyllyt? Vai onko niille ihan omat osastonsa. En ole löytänyt mistään, vaikka kierrellyt sittarit ja prismat..
Onko ne merkitty jotenkin samoin, kuten vaikkapa gluteenittomat tuotteet omille hyllyilleen vai pitääkö ne hiilarit katsoa jokaisen makaronipussin ja einesruoan kyljestä?t. karppauksesta kiinnostunut
hiilarihyllyjä. Meidän lähikaupassa on ainakin hiilarin myynti laitettu ympäröimään kassaa, niin että monesti suljen silmät ja mies taluttaa niistä ohi.
Jos sen tekee Spaghetti kurpitsasta, ihan voisi onnistua.
jos laitan siis makaronit, munamaidon ja lisään kurpitsaa niin mitä sitten käy? eihän ohjeessasi tarvitse lisätä hiilaria?
on taas joku joka haluu iltikseen...
on taas joku joka haluu iltikseen...
Sehän täytyisi tehdä ilman makaronia, ettei siinä olisi ollenkaan hiilaria?