Millainen hoito/terapia minulle
Tarvitsen apua pian.
Kohta jaksamiseni työelämässä on vaarassa. Olen erkaantumassa perheestäni. Alkoholinkäyttöä en hallitse. Omaan aggressiivisia purkauksia ja aivan käsittämättömän rajuja suuttumiskohtauksia. Mielialani vaihtelee jatkuvasti. Olen rikkonut suhteita jo vuosikymmenen ajan omankäytökseni takia. Nyt en enää halua jatkaa näin. Lapset pelkää minua.
Kommentit (5)
Mihin se omalääkäri ohjaa ? Meillä ei ole omaalääkäria..
pelottaa kovasti. mietin mitä minulle tapahtuu ja uskallanko edes lähteä hakemaan apua. Laittaako mahdollisesti psykiatriselle sairaanhoitajalle lähetteen ??
puhumassa tk:n psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa. Kävi siellä muutamia kertoja ja siitä tuntui olevan apua, pääsi pahimman vaiheen yli. Hänellä tosin oli eräs kriisi jonka takia ongelmat syntyivät. Mutta tk:n psyk sairaanhoitaja tai psykologi on oikea osoite! Soita sinne ja kysy ajanvarauksesta, tarvitsetko lääkäriltä lähetteen vai voitko hakeutua sinne ihan omin nokkinesi. Meidän tk:ssa ei tarvittu lähetettä, soitto psyk sh:n puhelintunnilla riitti, hän arvioi ongelmat ja varasi sitten itselleen vastaanottoajan.
Helpottaa kun tiedän nyt ettei kukaan minua ole pois viemässä. Tarvitsen nyt jotain mikä pysäyttää nykyisen elämäni suunnan ja nopeasti.
En juo kuin harvoin. Mutta aina kun otan en pysty itseäni pysäyttämään ja teen todella inhottavia asioita puheillani ihmisille. Ja kun otan, juon paljon. Olen kovin stressaantunut ja pettynyt elämässäni. Pettynyt itseeni sekä vanhempiini.
Koitan ottaa selville onko meillä täällä psyk.sairaanhoitajaa.
Kiitos sinulle vielä
Omalääkäri ohjaa eteenpäin.