Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hierooko miehenne klitorista yhdynnän aikana, vai saatteko ilman hierontaa??

Vierailija
05.11.2005 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oo tuo hierominen yhdynnän aikana onnistunut. Ja joskus kun ollaan kokeiltu, niin vaikka sit jossain asennossa onnistuiskin hieromaan, niin mies saa silti niin nopeasti, etten mä ehdi saamaan ennen sitä. Eli meillä siis mun orkku hoidetaan ensin suulla, sormilla tai peniksellä hieromalla ja sit yhdyntä.

Vierailija
2/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä siksi saakkaan ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa ilman klittahierontaa, niin ei kai kannata odottaa että mies hoitaa sen puolen automaattisesti? Ehkä sinä kuutonen voisit näyttää miehelles mallia, niin osais sitten oikein...

Sitäpaitsi, ei sekään oo sama, että hierooko sitä klitorista mies vai minä itse. Paremmalta joskus tuntuu kun itse hieroo, tietää tasan oikean tekniikan.

Vierailija
4/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on parempaa ;), can' t get without

Vierailija
5/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan sit ite ihan vaan panna.

Vierailija
6/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman klitoriksen stimulointia en saa.

Vierailija
7/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen yhdyntää mies kiihottaa klitoristani niin kauan että olen lähes laukeamispisteessä. Sen jälkeen yhdyntä, mies päällä minä alla, taivutan lantiotani siten, että klitoris painautuu miehen alavatsaa vasten, jolloin miehen panoliikket stimuloivat ihanasti klitoristani ja laukean. Tällä tavalla saan kaikkein herkullisimmat orgasmini.

Joskus taas jos en ole tarpeeksi kiihottunut lauetakseni näin, mies hieroo. Miehen hieronta tuntuu paremmalta kuin jos itse hieroisin.

Tosi ihana ja kiihottava esileikki on myös se kun mies hieroo kovalla kikkelin päällä klitoristani. Kikkelistä ennen laukeamista valuva sperma toimii kivasti myös lisäliukasteena.

Kaikkein paras liukaste on muuten ruokaöljy. Se tuntuu todella luonnolliselta, kun taas liukuvoiteet kirvelevät. Käytämme ruokaöljyä myös kondomin kanssa, vaikka sitä ei suositella. En ainakaan vielä ole tullut raskaaksi, vaikka olemme tehneet näin jo 1,5 vuotta. Tosin meille ei olisi katasrofi vaikka tulisinkin raskaaksi.

Vierailija
8/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin hirmuisen herkkä. Saan kyllä ihan normaalissa yhdynnässä aina.

Vierailija
9/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa muuten. Ja minustakin on parempi jos mies hieroo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi