Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahalleista kunon nyt ollut puhetta, mua nauratti ihan *turha*

Vierailija
20.09.2011 |

kauheasti, kun kaverini kertoi eräästä känkkäränkkäpapasta, joka on aika tunnettu jo tällä paikkakunnalla kommenteistaan. Kaverini 9v poika oli kaverinsa kanssa joutunut papan kohteeksi uimahallin saunassa...

Oli pappa sanonut pojille, että "Kyllä se on pojat nyt niin, että kannattaa jättää sitä pullan syöntiä vähän vähemmälle" :D.

Repesin ihan totaalisesti kun kuulin asian. Kaveri vähän närkästyi. Poikansa on vähän pullea, ei lihava kuitenkaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei nykyään enää saa ääneen sanoa, että läski kertyy syömällä epäterveellisesti ja liikkumalla liian vähän. Ootellaan vaan, että penskat hoksaa sen itse sitten, kun on jo liian myöhäistä.

Vierailija
2/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "hyvää hyvyyttään ääneen sanovat" ihmiset eivät tule ajatelleeksi sitä, että noiden huomautteluiden kohteeksi joutunut kärsii noista huomautteluista luultavasti loppuikänsä. Nuo syömisistä ja painosta huomauttelut kun eivät laihduta ketään, mutta aiheuttavat turhaa mielipahaa ja epävarmuutta omasta kehosta. Tämä voi aiheuttaa mm. syömishäiriöitä ja masennusta, joka voi pahimmillaan johtaa jopa itsemurhaan.

Itselleni painonhallinta on aina ollut vaikeaa ja olen kärsinyt huomautteluista koko ikäni. Muistan nuo huomattelut hyvin vielä aikuisenakin. Olenkin ollut jo pitkään masentunut, enkä viitsi lähteä kotoa mihinkään, koska en jaksa enää kuunnella huomautteluja painostani.

Tiedän erittäin hyvin itsekin, että olen reilusti ylipainoinen! Valitettavasti nuo huomauttelut eivät ole ikinä auttaneet asiassa, päinvastoin. Kun olen joutunut kuuntelemaan kommentteja painostani ja liikkumisestani ja syömisestäni, niin masennun niin, että pysyn vain kotona ahmimassa pahaan olooni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää huomautelko ulkonäköasioisTA, HUOMAUTELKAA HUONOSTA KÄYTÖKSESTÄ!

Vierailija
4/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nousee karvar pystyyn noista huomauttelijoista; kaikkien ei tarvitse olla samasta muotista muutenkaan ja kiva sitten nuorena rakentaa itsetuntoa, kun tuntemattomat "iskevät" sinne, minne eniten sattuu...saatanan kyylät.

Vierailija
5/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin lihavuutta saattoikin pitää jonkinlaisena sairautena tai ongelmana, jonka henkilö varmasti itsekin tiesi ja todennäköisesti kamppaili sen kanssa.

Nykyään tuntuu että suurin osa lapsista ja nuorista varsinkin on vähintään jonkun verran plösöjä. Eivät varmaan itse edes ymmärrä olevansa paksuja, koska kaikki muutkin on. Ihan ok, että joku sanoo, koska todennäköisesti kotona, koulussa ja joka paikassa vaan hymistellään.

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän