Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakas ystävä, ota sinäkin Jeesus sydämeesi!

Vierailija
18.09.2011 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ole ikinä tajunnut?! Miksi ette hoilaa, "ottakaa George W. Bush tai Beethoven sydämmeenne" tms? XD

Vierailija
2/20 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, en halua mitään jesse-rakkautta, kiitos vain.

NÄIN SANOO RAAMATTU JOKA ON TOTUUS ...

Raamattu on satukirja, joka perustuu muistinvaraisiin suusta suuhun levinneihin tarinoihin.

Niin ja onko pakko huutaa? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan konkreettinen ohje, kiitos!

Vierailija
4/20 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koppi!

Vierailija
5/20 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää vastatko näinhin aloituksiin.

Vierailija
6/20 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
7/20 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoile ja odota sitten mitä Jumala alkaa tehä sun elämässä,ajatusmaailmassa jne!ihanaa olla uskossa!!!

Vierailija
8/20 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnot aiheuttavat sotia. Pidän siksi noi Jeesus-jutut omana tietonani. Pidä säkin jatkossa.

Vierailija
9/20 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnot aiheuttavat sotia. Pidän siksi noi Jeesus-jutut omana tietonani. Pidä säkin jatkossa.

siksi luovu USKONNOISTA JA VAIHDA SE USKOON JEESUKSEEN=)JEESUS RAKASTAA SUA!

Vierailija
10/20 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihmisen pahuus. Ihminen voi itse valita, joko hyvän tai pahan!

-Veljesi Jeesuksessa Kristuksessa.

Vierailija
11/20 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman inhottavaa..

t.uskovainen

Vierailija
12/20 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihmisen pahuus. Ihminen voi itse valita, joko hyvän tai pahan! -Veljesi Jeesuksessa Kristuksessa.

Mene tuputtamaan jonnekin Saudi-Arabiaan Jeesus-sanomaa ja katsotaan, miten kävi. Sinulle tosikristillisyys tarkoittaa jotain, jollekin muslimille tuo sinun "tosikristillisyytesi" on tosi loukkaavaa. Jokainen valitkoon oman tiensä ilman tuputtajaa. Itseänikin tuo tuputtaminen ärsyttää suunnattomasti.

Vierailija
13/20 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näillä uskovaisilla on aina tämä, että "muta kun tämä minun juttuni on hyvä ja tulee sydämestä."

Se vie pikkuisen pohjaa muiden uskontojen harjoittajien uskottavuudelta. He kuitenkin ajattelevat omasta uskonnostaan ja messiaistaan ihan samalla lailla. Sallin sen heille, salli sinäkin ja kunnioita lähimmäistäsi aidosti.

Vierailija
14/20 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat vaan pirkkatuotteita etkä käy muissa kaupoissa koskaan, ne on saatanasta.

Miksi te tulette tyrkyttämään asioita mulle? Jos jeesus päättää ilmestyä mulle ensi viikon tiistaina klo 10 niin ok, siinähän ilmestyy ja sitten harkitaan uudelleen, mutta oikeesti, en minäkään tule tyrkyttämään mitään sulle niin tehdäänkö niin etä pidät sen onnellisen turpas kiinni?

Vierailija
15/20 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei, en ota.

Vierailija
16/20 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hyvä osoitus siitä, että uskonnon tuputtaminen osuu jonnekin niin syvälle intiimialueelle, että sinne tunkeutuminen herättää vihaa ja ärtymystä. Sitäkö tämä Jeesus olisi halunnut.

Vierailija
17/20 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄIN SANOO RAAMATTU JOKA ON TOTUUS JA VALO SINUN TEILLÄSI.kAIKKI SYNTI TULEE JULKI,UPPINISKAISUUS JA PANETTELU OSUU OMAAN NILKKAASI

Vierailija
18/20 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄIN SANOO RAAMATTU JOKA ON TOTUUS JA VALO SINUN TEILLÄSI.kAIKKI SYNTI TULEE JULKI,UPPINISKAISUUS JA PANETTELU OSUU OMAAN NILKKAASI

Kamala huutosi osui jo "nilkkaani", ainakin korvissa viilsi kipua. :) Mut samat sanat sinulle itsesi korottaja. Missäköhän olit kun nöyryyttä jaettiin?

Vierailija
19/20 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä ***ka. Olen nähnyt tässä elämässä niin paljon pahuutta, että mikään "hyvä jumala" ei semmoista sallisi ikipäivänä.

Good riddance.

Vierailija
20/20 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos, mutta pysyn mieluumin pakanana. Meillä ei sentään eritellä hyviä ja pahoja, olemme vain ihmisiä, eläimiä, ihmisapinoita.

Pelkkiä eläimiä siis, jotka eivät ole millään jalustalla muita eläimiä korkeammalla. Tasa-arvoisia miehen ja naisen, homon ja heteron, tai aikuisen ja lapsen kanssa.

Meillä ei ole absoluuttista kieltotaulua (kymmenen käskyä, kaikki alkavat sanalla älä), vaan vaistot ja omatunto. Ei kostonhaluista ja julmaa jumalaa, vaan äiti maa ja isä taivas, kaiken elämän antajat ja suojelijat, ei siis jumalolentoja, vain maailma.

Ja ei, en ole ituhippi tai gootti. Veikkaan ettei kukaan edes minusta erottaisi pakanuuttani, ellen siitä puhu ääneen. =)

Mutta ei. Minulle Jeesus ei ole vapahtaja, tai raamattu the sana. Jeesus on minulle historian hahmo (onhan se todistettu että joku Jeesusta vastaava opettaja on ollut olemassa) ja raamattu lasten pelotteluun tarkoitettu satukirja (äärimmäisen julma ja raaka sellainen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan