Haluisitko sinä tulla uskoon?
Ootko koskaan ajatellut ,millaista sun ja perheesi elämä olisi,jos oisitte uskovaisia?
Kommentit (26)
kyllä mä uskonkin Jeesukseen ja mieskin uskoo, mutta aika lapsenomaisella tavalla molemmat. Haluaisin, että se näkyisi meidän elämässä enemmän.
siellä vahvistutte ja saatte uutta iloa=)
siellä vahvistutte ja saatte uutta iloa=)
Ehkä joskus taas menenkin, ainakin kirkkoon.
olla uskovainen ei ole. Teen kahta työtä, että tää homma edes jotenkin pyörisi ja mies samaten.
pääasia että kuulee hyvää Jumalan sanaa ja lukee sitä myös itse!Siunausta sulle!
pääasia että kuulee hyvää Jumalan sanaa ja lukee sitä myös itse!Siunausta sulle!
saada vahvistusta uskooni... hurahtaa en haluaisi!
usko Jeesukseen Kristukseen=)
että minkä jumaluuden uskoon?
Kyllähän mä Jumalaan uskon, mutta haluaisin todella "olla uskossa". Se, että se valtais koko sielun ja ruumiin ja tulis rauha. :)
Toivottavasti pyyntööni joskus vastataan.
olla uskovainen ei ole. Teen kahta työtä, että tää homma edes jotenkin pyörisi ja mies samaten.
aikaa olla uskovainen?mitä tarkotat?Usko kulkee mukana jka paikkaan,ei sitä oteta esille kuin lompakkoa,se on sussa sisällä!=)Siunausta ja voimia!
että tavallaan kadehdin mun miehen lapsenomaista uskoa, elänyt helluntaiperheessä, ei tosin ole enää. Mutta osaa puhua meidän lapsille niin kauniisti, että heillä on oikeesti hyvä elää. Siis taivaasta ja Taivaanisästä, joka tuo lapsille varmaan suurta turvaa.
saada vahvistusta uskooni... hurahtaa en haluaisi!
..minäkin olen ihan normi ihminen arjessa ja juhlassa!Uskikset on aika iloista porukkaa=)Siunausta sullekin=)
Kyllähän mä Jumalaan uskon, mutta haluaisin todella "olla uskossa". Se, että se valtais koko sielun ja ruumiin ja tulis rauha. :) Toivottavasti pyyntööni joskus vastataan.
JEESUS!HALUAN ANTAA MUN ELÄMÄN SULLE!ANNA MUN SYNNIT ANTEEKSI!amen!
Sitten vaan oottelet,mitä Jumala alkaa tehä sun elämässä!Älä rupee ite tekeen mitään,vaan ole ja oottele=)siunausta!
että tavallaan kadehdin mun miehen lapsenomaista uskoa, elänyt helluntaiperheessä, ei tosin ole enää. Mutta osaa puhua meidän lapsille niin kauniisti, että heillä on oikeesti hyvä elää. Siis taivaasta ja Taivaanisästä, joka tuo lapsille varmaan suurta turvaa.
terve usko luo turvallisen ilmapiirin!Iloa teille!
kaikkihan me eletään omalla tavalla!Mä kaipaan seurakuntaan ja paljon rakkaita veljiä ja sisaria ympärilleni!Se riittää,että ottaa Jeesuksen vapahtajakseen!Kukin tavallaan!Siunausta teillekin =)
mutta aina unohdan!Ja-tällä kertaa välilyönnit ym.kielioppiasiat eivät ole tapetilla-vaan JEESUS=)!!!Siunattua eloa sullekin!
ps.oletko jo tehnyt uskonratkaisun??
Mies ei ollenkaan, lapsi ehkä jollain tasolla.