Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Malttamattomuus tuomita Anneli on hullua

Vierailija
18.09.2011 |

Jokainen varmaan uskoo syyllisyyteen, jos se pystytään osoittamaan oikeudessa. En ymmärrä mikä kiire ihmisillä on antaa tuomio ennen oikeuden käsittelyä. Tapausta on selvittämässä ammatti-ihmiset, eli siellä ammattitaito on ihan toista luokkaa kuin AV:lla.

Kuitenkin sielläkään ei ole vielä tuomiota langetettu. Eli case on vielä epäselvä. Minusta on ihan hullua, että täällä osa porukasta on jo teroittamassa pilkkakirveitä. Ettekö malttaisi odotella oikeudenkäyntiä?

Tärkeintä on, että TOTUUS tulee esiin. En sano vielä syyllinen tai syytön, koska se olisi oikeasti hullua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset tuomiota täällä päätä, kertovat mielipiteensä.

Vierailija
2/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole valmis tuomitsemaan vielä, niin täällä leimataan jo suurin piirtein raiskareiden faniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin tuomioita on edes jaettu?

Vierailija
4/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, kun Annumamman suurimpien fanien maailma on nyt sortunut.

Vierailija
5/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset tuomiota täällä päätä, kertovat mielipiteensä.

Joo, ei täällä oikeudessa pätevää tuomiota voikaan antaa. ;) Mielissään monet vaikuttavat sen sijaan olevan hyvinkin varmoja Annelin syyllisyydestä viimeisimpiin syytöksiin.

Vierailija
6/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika ilkeältä ihmiseltä, enkä ihmettele ollenkaan, että tässäkin asiassa olet valmis kuittailemaan ennen todisteiden näkemistä. Ehkä se ei ole sinulle niin tärkeää kuin itse asia, eli v*****lu.

Vierailija
7/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole valmis tuomitsemaan vielä, niin täällä leimataan jo suurin piirtein raiskareiden faniksi.

Vierailija
8/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasiako ne kotimammat on

Teoriasi perusteella olet kuulunut itse myrkkyhoitaja-"uraäitien" fanclubiin.

Vierailija
9/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole enkä tule koskaan fanittamaan ketään. Valitettavasti tiedän, mihin ihminen kuin ihminen, olipa kuinka ulkokultainen tahansa, pystyy.

Vierailija
10/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole enkä tule koskaan fanittamaan ketään. Valitettavasti tiedän, mihin ihminen kuin ihminen, olipa kuinka ulkokultainen tahansa, pystyy.

Tämän tietosi vuoksi tiedätkin edelleen sen, että Anneli Auer on seksuaalirikollinen vai menikö minulta jotain ohi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi