paljon maksaa vedenpitävät reima-haalarit uutena???
mietin paljon raaskin huutaa huutiksessa. todella hyväkuntoinen haalari kyseessä.
Kommentit (5)
109 eurolla nettikaupasta. Isommat koot maksavat muistaakseni ainakin parikymppiä enemmän. Katso hintoja vaikka Keltainen kettu -nettikaupasta, sieltä minä ostin.
että käytetty on aina käytetty kuitenkin. Vaikka miten hyvässä kunnossa olisi. Esim pesut kuluttavat kosteussuojausta ja kyllä minä ainakin pesen haalareita monta, monta kertaa talven aikana. Se myös ohentaa haalaria eli ei ole niin lämmin kuin uusi. Ihmiset maksaa ihan käsittämättömiä hintoja käytetyistä haalareista. Itse ostan aina alesta, 50%- jopa 70% alennuksella saa uuden halvemmalla kuin mitä hintoja huutiksessa näkee...
Itse maksoin pari viikkoa sitten 149e koosta 104cm. Ns. vauvakoot ovat 30-40e halvempia.
Käytettynäkin voi saada erittäin hyvää laatua. Jotkuthan ostavat useamman puvun ja kayttöä ei siten ole kovin paljon yhtä haalaria kohti. Itse maksaisin käytetystä ehkä n. puolet uuden hinnasta. Ja olen käyettyäkin joskus ostanut ja uudenveroista laatua saanut. Mutta pitää tosiaan olla tarkka mitä ostaa.
huutonetissä myynnissä 40-50 eurolla, joten voithan hyvin pyytää niistä sen verran. Laita kauppa-ajaksi vaikka viikko ja jos ei mene kaupaksi, laske hintaa niin saat myytyä haalarit vielä täksi talveksi. Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa :) Itse en käytetyistä haalareista maksa yli 25 euroa, ja silloinkin niiden pitää olla todella hyvässä kunnossa.
kyllä talvihaalari on siinä 100-120e helposti.