Tunnetko ihmisiä joiden osoitetiedot ovat salaiset? Mistä syystä on?
Kommentit (13)
En halua, että ex tietää, missä asun. Enkä halua, että kukaan muukaan, jolle esim. työn vuoksi annan numeroni, tietää osoitteeni.
Jos joku tarvitsee osoitteeni, tulee halvemmaksi soittaa minulle suoraan ja kysyä. Tai laittaa tekstiviesti. Kuin soittaa numeropalveluun. Voin sitten itse päättää, kuka tietää, missä asun ja missä en.
Ihmiset on todella uteliaita. Esim. nykyisessä taloyhtiössä olivat jostain kaivaneet entisen osoitteeni, kun en muuten kertonut itsestäni heille kaikkea mahdollista. Ihmiset voi olla tosi pimeitä. Siksi en halua jaella osoitettani.
Mies oli työssä sossussa pitkäaikaistyöttömien työllistettävien kanssa. Niissä oli välillä aika vinkeää väkeä, joka saattoi yrittää tulla käymään keskellä yötä.
Nyt siitä on jo kauan.
Olen ensihoitaja enkä halua asiakkaita kotiovelleni.
En halua, että hullu ja piinaava ex saa koskaan tietää,missä asun
Mielipuoli exä jahtaa häntä vieläkin vaikka erosta on 3v.
os.tiedot salaiset myös vrk:ssa. Ihmisissä on niin paljon pipipäitä tai muuten vaan itseään ja seuraansa tyrkyttäviä iilimatoja että on rauhoittanut elämää kummasti kun ei tarvi olla milloin kenenkin keittiöpsykologi ja ympärivuorokautinen terapeutti tai saada ovelleen kutsumattomia vieraita tyyliin "oltiin 20 vuotta sitten samalla luokalla! ajattelin poiketa!" Näitäkin hännystelijöitä on ollut.
äitini tekee samaa hommaa, ja on laittanut osoitteet ja puhelinnumerot salaisiksi.
Mun osoitetta ei löydy numeropalvelusta, eksän takia. Vrk:hon en ole laittanut salaiseksi, ei taida noin vain onnistuakaan?