Hoitsut ja lekurit, hoi! Mikä mulla on?
Mulla toinen korvanlehti märkii. Takaa on aika isolta alueelta iho rikki ja ällön limainen. Sen lisäksi korvanlehden tyvessä, vähän sen kohdan alapuolella jossa se yhtyy päähän, on sellainen pieni patti.
Tämä on ollut jo jonkin aikaa tällainen, ajattelin patin olevan paha finni, ja märkivän korvan ajattelin johtuneen jostain korvakorusta.
Nyt olen huolestunut! Mikä patti on, ei finni. Ja miksi korvanlehti märkii?
Kommentit (19)
Huomenna yritän uudestaan.
Äitini sai minut nyt niin huolestumaan kun näki ja kuuli tämän jutun.
Voisko se patti olla jotain vaarallista? Siis aivan pieni on....
ap
En saanut aikaa täksi päiväksi.
Vierailija - 15.09.11 09:00 (ID 13408712)
Huomenna yritän uudestaan
puhdista vaikka keittosuolaliuoksella nyt ens hätään.
Eiks teillä ole vaikka mitään muuta lääkäriä paikkakunnalla? Joku yksityinen yleislekuri?
Nyt alan olla niin huolissani ja vihainen itselleni, kun en ole aiemmin hoidattanut itseäni.
Noloa paljastaa, mutta tämä vaiva on ollut jostain loppukesästä asti...Siis ainakin yli kuukauden.
ap
tausta oo painunut sinne korvalehden sisään? Ja muhi nyt siellä mädän seassa?
tausta oo painunut sinne korvalehden sisään? Ja muhi nyt siellä mädän seassa?
Korvalehti on nyt ihan omassa muodossaan, korvastani ei ulkopuolinen edes huomaisi nyt että tausta märkii. Välillä korvalehden etupuolellakin on ollut sellaista valkoista karheaa tod.näk. kuollutta ihoa. Ei ole etupuolelta kuitenkaan märkinyt. Itse olen vielä pahentanut tilannetta, kun olen välillä taustapuolelta rapsutellut kuivunutta ällötystä pois.
ap
siis 47€ alle 20min. käynti!!
Taidan tosiaan huomenna aamusta taas soittaa kunnalliseen ja toivoa sopivaa aikaa.
En varmaan kuole vaivaan sitä ennen, kun en ole tähän mennessäkään.
ap
siis 47€ alle 20min. käynti!!
Taidan tosiaan huomenna aamusta taas soittaa kunnalliseen ja toivoa sopivaa aikaa.
En varmaan kuole vaivaan sitä ennen, kun en ole tähän mennessäkään.
ap
Parempi tutkia, onko joku bakteeri, että saa tarvittaessa oikeat lääkkeet (antibiootit).
Mutta joskus kannattaa maksaa yksityisestä, jos on kiire. KUten huomaat, julkiselle on vaikea päästä. Pääsetkö huomennakaan?
niin hoitsu puhelimessa kertoi, että huomiselle näkyisi olevan aikoja, mutta systeemi on se, ettei niitä voi etukäteen antaa. Joten huomenna aamulla heti kun linjat aukeaa, soitan taas.
ap
<a href="http://aijaa.com/v.php?i=002588692952.jpg" alt="http://aijaa.com/v.php?i=002588692952.jpg">http://aijaa.com/v.php?i=002588692952.jpg</a>
Lekurista saat varmaan puhdistus ohjeet ja ehkä antibioottikuurin. Odottele rauhassa huomista lääkäriä, ei tohon nyt kuole sentään...
kunnolla desinfiointiaineella ja anna kuivua. Muista ensin desinfioida kätesi. Lisäksi voisi laittaa bacimysiinipulveria. Tätä nyt tänään kahteen-kolmeen kertaan.
Niin ja älä räplää sitä korvaa käsilläsi sillä välin.
näyttäis ihan märkärupi-infektiolta, tarvii antibioottikuurin hävitäkseen ja muistaakseen joskus saanu jotai salvaa kans.. leviää tosi helposti :(
Ihoinfektiohan tuo. Ei kuvan mukaan hirveän pahan näköinen, mutta käyhän hakemassa lääkäristä antibioottikuuri. Voi olla että atooppinen iho taustalla, jos näin niin 1% hydrocortison-voidetta tarv. sitten kun tämä akuutti saatu hoidettua pois.
t. lääkäri
apuja!