Kysymys vähintään 15 kiloa ylipainoisille:
Kumman ottaisit:
a) 5000 euroa vaaterahaa nykyisellä kropalla tyylianalyysin kera
vai
b)15-20 kiloa pois ja jätesäkki kaupan päälle:)
Kommentit (13)
En minäkään ulkopuolisten paineiden takia sitä tekisi vaan siksi, että on kipuja.
5000 euroa ja reippasti ylikin tulee talouteen joka kuukausi.
ylipainoa on niin paljon liikaa että se on selkeä terveyshaitta joten B. Eikä tarvitse edes miettiä!
mutta olen hyvännäköinen näin=)Kuhan saan inspiksen,laihdutan ehkä 10 kg.Asiaa auttaa se,että olen aina ollut himoliikkuja,kropan iho on kaunis ja sileä sekä olen käynyt väri-ja tyylikouluttajan kurssit=)!!hajoo laihaläski=)
Voi kunpa tällainen valinta olis oikeasti mahdollinen!!!
mulla varmaan se 15 kg liikaa mutta olen hyvännäköinen näin=)Kuhan saan inspiksen,laihdutan ehkä 10 kg.Asiaa auttaa se,että olen aina ollut himoliikkuja,kropan iho on kaunis ja sileä sekä olen käynyt väri-ja tyylikouluttajan kurssit=)!!hajoo laihaläski=)
Eli B, en minä uusia vaatteita tarvitse ja tyylini osaan analysoida itsekin.
olen nätimpi hiukka pyöreempänä=)
Vaaterahaa on omastakin takaa, en vain löydä mitään mieleistä. Olen nähnyt muuttumisleikkejä ylipainoisille ihmisille, ja niin se vain on, että ainoastaan hoikalle/normaalipainoiselle tyylinmuutos tekee valtavan eron.
Omasta palkasta jää joka kuukausi jotain 1200-1500 euroa säästöön, että mielellään maksaisinkin vaikka 5000 euroa tai enemmän normaalipainoon päästäkseni.
vois 20 kilon päästä käyttää vaikka vähän roikkuiskin. :D HYVÄ kysymys :D
Terveyden takia voisin valita b:n, mutta 5000 eurolla sais toisaalta jo ihan mukavasti uusia vaatteita, jotka nekin tulis tarpeeseen.
olen mieluummin se mikä olen, ilman ulkopuolisia muutosvaatimuspaineita.