lapseni sanoo, ettei pidä minusta. Onko muita äitejä joista lapsi ei pidä?
Lapsi on ollut minulle kaikki kaikessa. Hän ei pidä minusta. Sanoo sen suoraan,ettei tykkää minusta. Olen tosi surullinen. Olen paljon lapsen kanssa, kaiken ajan vietän perheeni kanssa.
Muita äitejä, jotka on kokeneet tämän saman? Onko lapseni poikkeuksellinen?
Mistä voi johtua, ettei lapsi pidä äidistään?
Kommentit (4)
meillä 5vuotias ilmoittaa säännöllisesti ettei rakasta minua tai isäänsä kun on jostain suuttunut.
Mie vastaan ettei siun ole pakko rakastaa mutta me kyllä rakastetaan sinua. Suuttumuksen mentyä ohitse tuntuu poika taas rakastavan meitä.
Mitä tuota murehtimaan tai ressiä ottamaan. Eiköhän kaveri vain testaile rajojaan ja meidän rakkautta. Mikä ei kyllä lopu.
pikku sadisteja te oikein kasvatatte? tuossa tilanteessa vanhemman pitäisi sanoa että noin ei saa sanoa koska et oikeasti tarkoita sitä. eikä hyssytellä että kyllä me vaan sinua rakastetaan. pitää opettaa että toisillakin ihmisillä on tunteet joita ei saa loukata! lapsen pitää opetella käsitelemään muutenkin suuttumustaan kuin henkisellä väkivallalla.
pikku sadisteja te oikein kasvatatte? tuossa tilanteessa vanhemman pitäisi sanoa että noin ei saa sanoa koska et oikeasti tarkoita sitä. eikä hyssytellä että kyllä me vaan sinua rakastetaan. pitää opettaa että toisillakin ihmisillä on tunteet joita ei saa loukata! lapsen pitää opetella käsitelemään muutenkin suuttumustaan kuin henkisellä väkivallalla.
Kyllä meillä tuo 5v. jaksaa aina vähän väliä muistuttaa, että olen ihan tyhmä eikä hän tykkää minusta. Täti on kuulemma paljon kivempi ja hän muuttaa sinne asumaan =D
En jaksa edes moisia noteerata, koska tiedän, että olen lapselle tärkeä mutta sitä on myös hänen tätinsä =)