Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä asu häihin?

06.06.2008 |

Tervehdys!

3 viikon päästä olisi veljen häät ja olisinkin kysynyt apua, mistä täällä Helsingin keskustasta kannattaisi käydä mekkoa katsomassa. Huomenna olen menossa kaupungille eikä mitään hajua mihin menis. No sen tiedän että Kampissa on Bebes..

Kertokaahan siis vinkkejä, jos tiedätte.

Kiitos jo etukäteen:)

-Tiziana rv 21+6 (ja maha on jo tosi iso)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa mitään tiettyä paikkaa vinkata, mutta itse onnistuin löytämään ihan normivalikoimista mekon, missä oli sellainen leikkaus, että sopi vatsan kanssa. Eli rintojen kohdalta istuva, mutta heti siitä alaspäin levenevä. Tällaisia leikkauksia on nyt tainnut olla enemmänkin viime aikoina mekoissa, tunikoissa ja paidoissa. Hieman tietysti riippuu, miten iso vatsa on, että nouseeko etuhelma sitten jo liiaksi. Mukavaa hääjuhlaa!

Vierailija
2/5 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs nämä?

http://www.jollygoodbaby.com/tuotteet.html?id=3/43

Ei kylläkään ole Helsingissä mutta varmaan netistä voi tilata. Mun kaverilla on tommonen ja on tosi kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä mieleen Missy Mom joka sijaitsee Helsingissä. Osoitetta en kyllä muista mutta netistä googlettamalla löytyy. Niillä on kans tosi kivoja äitiysvaatteita.

Vierailija
4/5 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma on edessä. Mulla on onneksi vielä kesä aikaa etsiä. Häät elokuussa puolitoista viikkoa ennen laskettua aikaa, eli pitäis tosi edullinen mekko tms löytyä kun käyttöikä tosi lyhyt.

Tiip rv 29+1

Vierailija
5/5 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tunnin päästä pitäis lähteä shoppailemaan. En viitsis minäkään maltaita puvusta maksaa, kun tää on viimeinen raskaus joten käyttökertoja ei ehkä tule kun yksi.

Kai se on käytävä Stockalla ja Halosella jo tosiaan löytyis vaikka normivalikoimasta.

Niin ja mielummn kuitenkin ostan mekon kaupasta, kun netistä ostettaessa se koon valikoiminen ei mulla aina natsaa.

Aurinkoista viikonloppua kaikille:)

-Tiziana rv 22+0