Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisisitkö piikittämään itseesi 6 cm ja 1, 6 mm paksuisen neulan lihakseen ilmeettömänä?

Vierailija
11.09.2011 |

Minä joudun tekemään niin kuukauden välein sairauteni takia. Ruiskussa on siis ihan lääkärin määräämää lääkettä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pelottaisi, että osuuko se johonkin niveleen tai verisuoneen tai luuhun tai muuhun kohtaan, johon ei pitäisi

Vierailija
2/13 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neulaa, kun olin hoidoissa. Mutta minulla kyllä ilmeettömyys ei auta mitään! Sain parhaiten pistokset annettua, kun inisin samalla pienellä tasaisella äänellä, suu viiruna "hiiii-iiii-hiiii" :D Mikä toimii kenelläkin!

Vierailija
4/13 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi neula on noin suuri?

Koska pistän sen pohjaan asti Gluteus Maximxukseen eli pakaralihakseen. Testosteronista kyse (Nebido). Viimeksi vaan rustot rutisi, ku survoin neulaa pohjaan asti.

ap

Vierailija
5/13 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysyis ilmeettömänä, mutta kyllähän se pistäminen onnistuis, jos kerran on pakko l. on kyse tarpeellisesta lääkkeestä.

Olen kylläkin neulakammoinen ja siten ilveilin älyttömästi jo niistä Fragmineista mitä piti pistellä sektion jälkeen! :D Oikeastaan voisin kai sanoa, että "olin neulakammoinen", sillä mikään ei paranna kyseistä pelkotilaa niin hyvin kuin päivittäiset pistokset, vaikka vaan vähänkin aikaa jatkuvat. (Olettaen tietysti, ettei puhuta todellisesta fobiasta - jota ei ehkä kannata lähteä parantelemaan ominpäin)

Vierailija
6/13 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pistän sen pohjaan asti Gluteus Maximxukseen eli pakaralihakseen. Testosteronista kyse (Nebido). Viimeksi vaan rustot rutisi, ku survoin neulaa pohjaan asti.

ap

Se pitää antaa lihaksen sisälle. Siinä ei rustot rutise, kun pistät sen oikein. Ei tarvitse työntää koko 6cm sisään, ellei sulla ole tosi paljon läskiä siinä lihasten päällä. Eikä kuulosta olevan kertomuksesi perusteella.

Vierailija
7/13 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta järkevältä. Miksi et käy ta: lla piikillä?

ap

Vierailija
8/13 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä pistät ite ittees pakaralihakseen? :D

Vierailija
9/13 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kolminkertaisen määrän testosteronia lääkäriltä normiin verrattuna, koska olen piikittänyt tuhansia ampulleja kymmeniä eri testosteroneja ja anabolisia steroideja ja siksi pakaralihakseni ovat aivan rustottuneet. Osaan desinfionnin ja ruiskusta ilmat ottamisen pois paremmin kuin hoitsut. Siksi pistän itse. En luota hoitsuihin, jotka usein ovat epäpäteviä.

ap

Vierailija
10/13 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään neulaa ei pistetä pohjaan asti.

Lihakseen pistettäessä neulasta pistetään 2/3 osa. Jos on iso pakara eli siis paljon rasvakerrosta, valitaan ISOMPI neula eikä pistetä pohjaan asti..

Eikä pistäessä rustot rutise kun se pistetään lihakseen pöljä! Jos rusto rutisee ni oot pistäny lihaksen läpi eikä se oo mahollista 6cm neulalla. Surkee provo

Vierailija
11/13 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä?

Vierailija
12/13 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiskusta ilman ottaminen on vain muodollisuus, ei sitä ees tartte osata niin hyvin että muka siin ois hengestä kyse jos lihakseen pistää :D

Ne ilmakuplat on vaarallisia vain valtimoissa..

Ja mitä sä desinfioit? Osaat desinfioinnin paremmin ku hoitsut? :D eli osaat pyyhkästä desinfioidun harsotaitoksen persees yli paremmin ku hoitaja? WUHUU TOL TAIDOL KANTTIIKI PISTÄÄ ITE!!

saimpahan hyvät naurut tästäki taas.

Vierailija
13/13 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään neulaa ei pistetä pohjaan asti. Lihakseen pistettäessä neulasta pistetään 2/3 osa. Jos on iso pakara eli siis paljon rasvakerrosta, valitaan ISOMPI neula eikä pistetä pohjaan asti.. Eikä pistäessä rustot rutise kun se pistetään lihakseen pöljä! Jos rusto rutisee ni oot pistäny lihaksen läpi eikä se oo mahollista 6cm neulalla. Surkee provo

En ole pistäny lihaksen läpi. Tunnen anatomiani.

Eikä rasvaa ole pakarassa mulla, vaan takana 25 vuoden kova salitreeni. Jalkaprässiä 23 vuotta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi