Huh huh! Naapurin lapsi oli kolme tuntia pihalla yksin ja pissasi housuun!!!
miksi ei äiti tule hakemaan lasta välillä syömään ja vessaan????
Kommentit (8)
Meidän 5v "asuu" pihalla. On ihan näkösällä ja syötetään n. 4 x päivässä. Ei yleensä tule pahemmin vessaan vaan pissaa puskaan...
tai pyytämään ruokaa jos on sen ikäinen että ylipäänsä voi olla ulkona ilman äitiä.
Vahinkoja sattuu, meidän 8-vuotiaskin tuli tänään vahingon kanssa ulkoa, kun oli ollut niin hauskaa ettei malttanut ajoissa.
onko jonkun mielestä 3t liian pitkä aika ilman ruokaa????
kun saavat olla rauhassa, eivät viitti mennä lapsiaan hakemaan edes syömään, saati et leikkisivät tai olisvat lastensa kanssa
tätä se on nykyaiak, vanhemmat on vaan tyytyväisiä kun saavat olla rauhassa, eivät viitti mennä lapsiaan hakemaan edes syömään, saati et leikkisivät tai olisvat lastensa kanssa
Kun mä olin lapsi, ulkoilin kyllä lähinnä toisten lasten kanssa (ihan pienenä tietenkin äiti oli mukana). Siellä me leikittään keskenämme pihalla. Äidit eivät myöskään yleisesti leikkineet lastensa kanssa. Kyllä äiti luki meille ja touhattiin kaikkea yhdessä, mutta ei se kyllä leikkinyt.
Kun menin 5-vuotiaana ensimmäisen kerran perhepäivähoitoon, mä ulkoilin omin päin kerrostalon pihalla. Se oli ihan ok ja normaalia. Muut hoitolapset olivat pienempiä, mä sain mennä omia aikojani.
ja HYVÄ NIIN. Itsekään en todellakaan antaisi 4,5v olla yksin ulkona. Asumme kaupungissa. Mummolassa maalla saa olla pieniä aikoja yksn pihalla.
meillä saman ikäinen tyttö eikä tosiaan tulisi mieleenikään noin isoa tyttöä käydä enää välillä huutelemassa pissalle, osaa kyllä ihan itsekin tulla tai kavereilla ollessaan käydä siellä.
Meillä ei myöskään syödä kolmen tunnin välein joten antaa muksun leikkiä pihalla ihan rauhassa jos haluaa. Saavat toki tulla sisällekin leikkinään mutta näillä keleillä viihtyvät vielä enemmän ulkona.
onko lapsi minkäikäinen? Tosin ei taida kovin vanha oll ajos housuun pissasi..