Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista nettikauppaa kaipaat Suomeen? Mitä tuotteita?

Vierailija
08.09.2011 |

Jos perustais nettikaupan, mitä tuotteita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaisin lastenvaatekauppaa -siis ei vauvanvaatteita! Isommille lapsille aina teini-ikään asti, tietysti asusteita ja kenkiä myös. Valikoimiin erilaisia vaatteita kuin ne pissisrätit ja printtikuvioidut, joita kaikki halpakaupat myyvät lastenvaatteina.

Samaan kauppaan myös ulkovaatteita, eikä pelkkä vedenpitävä-tec -tyyppiä, isommilla lapsilla pitää olla jo vaatteita muuhunkin käyttöön kuin lätäköissä istumiseen.

Näitä saa tietysti ulkomailta tilaamalla, mutta kun kerralla tilaa vain muutamia vaatteita, niin postikulut kauempaa nostavat vaatteiden hintaa todella paljon.

Vierailija
2/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteitakin, jos olisivat laadukkaita mutta kohtuuhintaisia silti. Aikuisten ja teinien vaatteita, ei muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta saa netistä tilattua ihan kaiken mitä tarvitsen. Ja lisäksi tuote tulee viikon sisällä tilauksesta. En ymmärrä minkä lisäarvon se kotimaisuus nettikaupassa antaa.

Vierailija
4/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko suomalaisia tuotteita?

Vierailija
6/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa Suomeen yhtään harrastelijamaisia "hei mä teen tätä mun omasta olohuoneesta, hei mulla on tällainen iänikuinen valmis nettikauppaohjelman pohja, missä on postimerkin kokoiset kuvat ja ruma layot, hei rahastan postimaksuista katteeni, hei mulla ei ole tavaroita varastossa vaan toimitan ne sulle kunhan olen eka itse tilannut ne muualta"-tyyppisiä nettikauppoja. Ne saa mun karvat nousemaan pystyyn.

Jos laittaa nettikaupan pystyyn, pitää osata tehdä se kunnolla, rahalla ja toimivasti.

Vierailija
7/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.verhokauppa.com

Kävin kurkaamassa ja en tosiaan ala maksamaan yhdestä verhosta satoja euroja! Mä kun pidin Vallilan verhoja kalliina, kun yks verho maksaa viiskymppiä mutta taidan kyllä mieluummin tilata Anttilastakin sellaiset kuin tuolta. Aivan tautisia hintoja!