Miten uskallatte hankkia vain yhden laspen? Jos lapselle tapahtuu jotain...
Kommentit (14)
Ei kai kukaan enää tee lapsia vanhuudenturvaksi?
Ai että jos ois toinenkin niin tän nykysen ainokaisen kuolema ei itkettäs? Oletko sä sairas?? Meillä ei oo tapana elää pelossa.
yhdellä tutulla oli kolme lasta, joista kaksi on kuollut ...
Ja oletko ap kuullut, että rakastaa voi muitakin kuin omia lapsiaan?
Mulle esimerkiksi kummilapsi ja oppilaat ovat todella tärkeitä.
meidän lapset on niin hyvin vakuutettuja, ettei kaduttaisi.
Miten uskallatte hankkia vain yhden laspen? Jos lapselle tapahtuu jotain... Sitten varmaan kaduttaa.
Siellä tehdään lapsia vanhuuden turvaksi ihan urakalla, että edes mutama jäisi henkiin turvaamaan omaa vanhuutta...
että lapsen kuoleman jälkeen on helpompi jatkaa elämää jos on vielä muita lapsia. Elämäntilanne on silloin aivan erilainen kuin jos jää kokonaan ilman lapsia. Muiden lasten vuoksi on jaksettava ja on vielä syy miksi elää.
Kyllä niitäkin on paljon, joilta on montakin lasta kuollut että ei useampi kuin yksi lapsi takaa vielä mitään.
Mutta voihan kaikki omat lapset kuolla samaan aikaan, vaikka jossain onnettomuudessa.
Ite oon sen verran nuori, etta mulla on ainakin kymmenen vuotta aikaa saada lisaa lapsia.
Se on sitten eri juttu haluaisinko siina tilanteessa. Ei sita etukateen voi tietaa.
Kylla kuitenkin uskon, etta jaljelle jaaneet lapset auttavat pysymaan jotenkin edes jarjissaan. Mutta vaikka olisikin ainokainen, saman suuruinen se suru varmasti on kummassakin tapauksessa.
ja sen menettäis niin ei tarvis enää yrittää elää sen musertavan surun kanssa. Kun on useampi ois pakko jatkaa elämää vaikkei enää haluaisi.
ja sen menettäis niin ei tarvis enää yrittää elää sen musertavan surun kanssa. Kun on useampi ois pakko jatkaa elämää vaikkei enää haluaisi.
Siks vaan yks lapsi. 2 ois jo liikaa. Mä en päinvastoin tajua monilapsisia perheitä.
niin on todennäköisempää että monilapsinen perhe joutuu kohtaamaan lapsen menetyksen kuin että yksilapsinen perhe joutuu vastaavaan tilanteeseen.
Mitä enemmän on lapsia, niin sitä todennäköisempää on että joku lapsista joutuu onnettomuuteen, sairastuu vakavasti tms.
Mua välillä "kaduttaa" se että olen "hankkinut" lapsia, JUURIKIN siksi että heille voisi käydä jotain.
Tiedän ettei kukaan elä ikuisesti ja eniten hirvittää se että mitä jos joku tekee heille jotain pahaa.
JA se tuska ja suru mitä lähimmäisen, etenkin oman lapsen menettämisestä seuraa...
Elämää... Ei sen enempää
mutta ei täällä ole kukaan toista korvaamaan
Vaikka olisi 10 lasta. niin eiköhän yhdenkin menetys olisi musertavaa. Ei lapsia siksi tehdä useampaa, että olisi varalla, jos yhden menettää.