Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuolema.Tytär näki oman isän kuoleman unessa ja hautajaiset.

Vierailija
06.09.2011 |

Hän sanoi että yht äkkiä hauta-arkun kansi välähti ja isin naama näkyi.Mummi ei ollutkaan unessa kuollut vaan hänetkin haudattiin uudestaan.Lohduttelin 12v tyttöä ja sanoin että unta vaan vaikka itse olen nyt nähnyt painajaisia joissa ex on kuollut autoonsa.Ei sellaista voi sanoa ääneen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla maria,maria vailla,ja terapiaa

Vierailija
2/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkojaan yms. Useimmat ihmiset pelkäävät ainakin alitajuisesti läheisten menettämistä ja siksi näkevät tuollaisia unia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin lapsena usein joitakin vuosia putkeet aina saman unen. Isäni oli kaupassa ja sinne tuli ryöstäjiä. Olimme piilossa ja aina unessa isä kuoli kun ryöstäjät hänet ampuivat.

Olen nyt 36v ja isä on vielä elossa. Uskon, että oli yhteydessä siihen omaan pelkooni isän suhteen. Hän on alkoholisti. Nyt onneksi jo yli 10vuotta ollut juomatta. En siis laittaisi liikaa arvoa uneen.

Vierailija
4/7 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein seksiaddiktiosta kärsivät naiset harrastaa hevosia ettei panettaisi koko ajan.T:maria 23v

Vierailija
5/7 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O :O

Vierailija
6/7 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema viittaa elämänvaiheesta toiseen siirtymiseen. Kuolema on siis yleensä positiivinen signaali ja tarkoittaa, että elämänsuunta muuttuu kohti parempaa.

Vierailija
7/7 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin maaliskuussa unessa isän kuoleman ja päivämäärän 23.8. Isä kuoli 18.7. Aika lähelle meni.

Mutta olen kuullut että yleensä kuoleman näkeminen tarkoittaa hyvää ja suhde tähän ihmiseen paranee.