Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista sinulla ON, mikä monelta puuttuu?

Vierailija
06.09.2011 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli piakkoin minulla on aatelisarvo

Vierailija
2/20 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen mitään muuta kuin vene (purje sellainen). Eikä sekään nyt niin harvinainen ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikkaita kukkia maljakossa

Mate

Vierailija
4/20 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko että kosii tavallista tallukkaa? kunhan nyt sua vetelee aikansa ratoksi, siniverisen ne vihille vie.

Vierailija
5/20 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laavalamppu, monta autoa, kaksi taljaa lattialla, tupperwarekippoja, erityislapsia, ylipainoa, harmaita hiuksia, juotoskolvi, julisteita seinillä, päiväpeittoja, riisinkeitin, tuulipuku, paljon kirjoja, vohvelirauta, kumisaappaat ja kaikenlaista muutakin kummaa

Vierailija
6/20 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talon seinät täynnä.

Vierailija
7/20 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laavalamppu, monta autoa, kaksi taljaa lattialla, tupperwarekippoja, erityislapsia, ylipainoa, harmaita hiuksia, juotoskolvi, julisteita seinillä, päiväpeittoja, riisinkeitin, tuulipuku, paljon kirjoja, vohvelirauta, kumisaappaat ja kaikenlaista muutakin kummaa

en usko sun kumisaapapden ja tuulipuvun olevan suomessa kovin uniikit?

Vierailija
8/20 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en aina häntä mielestäni ansaitsisi.

Tuon lisäksi sellaista, jota ainakaan kovin monella ei ole: lapsenlapsen hauta, jossa käydä muistelemassa tuota kaksivuotiasta ilopilleriä.

Vierailija
9/20 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä

Vierailija
10/20 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

purjevenettä.

Vierailija
11/20 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko sun kumisaapapden ja tuulipuvun olevan suomessa kovin uniikit?

en koko Suomea :-)

Vierailija
12/20 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
13/20 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vaihteisella manuaalilootalla. suzuki RM50 vm 80.

Vierailija
14/20 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000 kirjaa.

Vierailija
15/20 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko että kosii tavallista tallukkaa? kunhan nyt sua vetelee aikansa ratoksi, siniverisen ne vihille vie.

Niinhän ne yleensä tekee, mutta ei tämä :)

Vierailija
16/20 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiriökäyttäytymis- ja sekoilusyndrooma. Vaikkei tuollaista lääketieteellistä termiä olekaan, se mulla kuitenkin on ja se vituttaa.

Lisäksi mulla on tehokkaampi tietokone kuin noin 85 prosentilla suomalaisista. Monella suomalaisella ei myöskään ole Battlefield- ja Call of Duty-räiskintäpelejä hyllyt notkollaan (Suomessa vain noin 900 000 First Person Shooter-pelien pelaajaa).

Tuskin kovin moni myöskään omistaa metsästysaseeksi luokiteltua täysautomaattiseksi konversoitua SiG Sauer-rynnäkkökivääriä tai M40 .50 kaliiberista pulttilukollista tarkkuuskivääriä, kumpikin lupineen.

Minäkään en omista.

Vierailija
17/20 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvain päässä

Voimia ja toivoa sulle! - Lämpimästi suosittelen käymään, mikäli Healing Room on paikkakunnallasi tai sopivan matkan päässä (huom. ei ole new age tms.) http://www.healingrooms.fi http://www.healingrooms.fi/?sid=100

Vierailija
18/20 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa muihin ihmisiin, sieluun asti.

Vierailija
19/20 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hevonen

Millanen? onko ollu kauan?

Vierailija
20/20 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiriökäyttäytymis- ja sekoilusyndrooma. Vaikkei tuollaista lääketieteellistä termiä olekaan, se mulla kuitenkin on ja se vituttaa. Lisäksi mulla on tehokkaampi tietokone kuin noin 85 prosentilla suomalaisista. Monella suomalaisella ei myöskään ole Battlefield- ja Call of Duty-räiskintäpelejä hyllyt notkollaan (Suomessa vain noin 900 000 First Person Shooter-pelien pelaajaa). Tuskin kovin moni myöskään omistaa metsästysaseeksi luokiteltua täysautomaattiseksi konversoitua SiG Sauer-rynnäkkökivääriä tai M40 .50 kaliiberista pulttilukollista tarkkuuskivääriä, kumpikin lupineen. Minäkään en omista.

vain 900 000 eli melkein 1/5?