Mitä sellaista sinulla ON, mikä monelta puuttuu?
Kommentit (20)
mieleen mitään muuta kuin vene (purje sellainen). Eikä sekään nyt niin harvinainen ole.
eli piakkoin minulla on aatelisarvo
luuletko että kosii tavallista tallukkaa? kunhan nyt sua vetelee aikansa ratoksi, siniverisen ne vihille vie.
laavalamppu, monta autoa, kaksi taljaa lattialla, tupperwarekippoja, erityislapsia, ylipainoa, harmaita hiuksia, juotoskolvi, julisteita seinillä, päiväpeittoja, riisinkeitin, tuulipuku, paljon kirjoja, vohvelirauta, kumisaappaat ja kaikenlaista muutakin kummaa
laavalamppu, monta autoa, kaksi taljaa lattialla, tupperwarekippoja, erityislapsia, ylipainoa, harmaita hiuksia, juotoskolvi, julisteita seinillä, päiväpeittoja, riisinkeitin, tuulipuku, paljon kirjoja, vohvelirauta, kumisaappaat ja kaikenlaista muutakin kummaa
en usko sun kumisaapapden ja tuulipuvun olevan suomessa kovin uniikit?
Vaikka en aina häntä mielestäni ansaitsisi.
Tuon lisäksi sellaista, jota ainakaan kovin monella ei ole: lapsenlapsen hauta, jossa käydä muistelemassa tuota kaksivuotiasta ilopilleriä.
en usko sun kumisaapapden ja tuulipuvun olevan suomessa kovin uniikit?
en koko Suomea :-)
3-vaihteisella manuaalilootalla. suzuki RM50 vm 80.
luuletko että kosii tavallista tallukkaa? kunhan nyt sua vetelee aikansa ratoksi, siniverisen ne vihille vie.
Niinhän ne yleensä tekee, mutta ei tämä :)
häiriökäyttäytymis- ja sekoilusyndrooma. Vaikkei tuollaista lääketieteellistä termiä olekaan, se mulla kuitenkin on ja se vituttaa.
Lisäksi mulla on tehokkaampi tietokone kuin noin 85 prosentilla suomalaisista. Monella suomalaisella ei myöskään ole Battlefield- ja Call of Duty-räiskintäpelejä hyllyt notkollaan (Suomessa vain noin 900 000 First Person Shooter-pelien pelaajaa).
Tuskin kovin moni myöskään omistaa metsästysaseeksi luokiteltua täysautomaattiseksi konversoitua SiG Sauer-rynnäkkökivääriä tai M40 .50 kaliiberista pulttilukollista tarkkuuskivääriä, kumpikin lupineen.
Minäkään en omista.
Kasvain päässä
Voimia ja toivoa sulle! - Lämpimästi suosittelen käymään, mikäli Healing Room on paikkakunnallasi tai sopivan matkan päässä (huom. ei ole new age tms.) http://www.healingrooms.fi http://www.healingrooms.fi/?sid=100
katsoa muihin ihmisiin, sieluun asti.
hevonen
Millanen? onko ollu kauan?
häiriökäyttäytymis- ja sekoilusyndrooma. Vaikkei tuollaista lääketieteellistä termiä olekaan, se mulla kuitenkin on ja se vituttaa. Lisäksi mulla on tehokkaampi tietokone kuin noin 85 prosentilla suomalaisista. Monella suomalaisella ei myöskään ole Battlefield- ja Call of Duty-räiskintäpelejä hyllyt notkollaan (Suomessa vain noin 900 000 First Person Shooter-pelien pelaajaa). Tuskin kovin moni myöskään omistaa metsästysaseeksi luokiteltua täysautomaattiseksi konversoitua SiG Sauer-rynnäkkökivääriä tai M40 .50 kaliiberista pulttilukollista tarkkuuskivääriä, kumpikin lupineen. Minäkään en omista.
vain 900 000 eli melkein 1/5?