Täytän joulukuussa kolmekymmentä ja nyt päätin, että
siihen loppuu teinipukeutumiseni. Olen aikuinen nainen ja haluan näyttää siltä.
Siis vinkkejä kehiin arvon sisaret!
Jakkupukulinjalle en lähde. Se ei ole minun juttu.
Nuorekasta, naisellista tyyliä haen tässä. Mutta nuorekas ei siis tarkoita teinimäistä.
Ongelmakohta maha ja jenkkakahvat. Olen ajattellut, että jos ostais korkeavyötäröiset alushousut jotka muotoilis pepun naiselliseksi ja litistäis jenkat.
Kommentit (6)
joka tulee n.99% naisista, kun täyttää 30. :) Mäkin ostin suoria housuja ja tyylikkäitä puseroita ym. ihan hulluna silloin. Pari vuotta, ku menee ni haluaisit taas olla sellanen ku olit parikymppisenä. Sori, ei tossa mitään vinkkejä ollut.:) Mut rupes vaan naurattamaan, et noin se menee meillä kaikilla!
Välillä naurattaa katsella vanhoja valokuvia.
Teinityyliin en ole nelikymppisenä palannut, mutta farkut tuli takaisin vaatekaappiin :)
jos vaatekaapista löytyy tuhottomasti glitteriä niin älä ainakaan yhdistele kamppeita niin että joka vaatteessa jotain blingblingiä.
Katsele vinkkejä vaikka ihan vaatekauppojen nettisivuilta, niistäkin näkee kivoja vinkkejä. Tai kysy neuvoa vaatekauppojen myyjiltä.
Itse täytin juuri 30 ja kyllä mä edelleen osan vaatteista ostan "nuorisoliikkeistä", mm. vero modasta löytyy hyvinkin vaatteita jo näinkin VANHALLE :D
Ja paperit kysytään melkein kaikkialla. Näytän reilusti nuoremmalta. Olen pienikokoinen ja tämä varmasti vaikuttaa.
Mutta niistä vaatteista! Pukeudun samoin kun ennenkin..
Oletteko katsoneet sitä Luksusmuotia kaikille tai sitä toista missä naisia "nuorennetaan" 10 vuodella?
Ihania asukokonaisuuksia! Tuommoisia kun sais :)
Tosi tyylikkäitä..
ja sama projekti menossa :) Tosin karsin vaatekaapistani niitä pahimpia teinivaatteita pois, joita ei edes pahemmin ole tullut käytettyä vuosiin.
Minä näen tuon aikuisemman pukeutumistyylin sellaisena, että haluan panostaa enemmän "laatuun" ja siisteihin vaatteisiin. Mitään varsinaisia merkkivaatteita en osta, mutta ihan tavallissa kaupoissa on eri tyylisiä/tasoisia vaatteita. Jos ajatellaan vaikka harmaata neuletakkia ja pinkkiä leopardikuvioitua, noissa voi laatu olla sama mutta toinen näyttää siistimmältä.
Ja ostan vaatteeni lähinnä VeroModasta, Onlystä, H&M:ltä, Espritiltä, sekä joskus jotain tarttuu mukaan, Sokos, Stokmann, Vila, Aleksi13, jne. mutta neljä ensinmainittua ne suosikki kauppani.
Ja edelleen pukeutumisessani on nuorekas ote, eli käytän farkkuja en suoria housuja, ja haluan että asussa vähän jujua joita saa vaikka asusteilla luotua. Mikään mummo en halua olla ;)
joka tulee n.99% naisista, kun täyttää 30. :)
Mäkin ostin suoria housuja ja tyylikkäitä puseroita ym. ihan hulluna silloin.
Pari vuotta, ku menee ni haluaisit taas olla sellanen ku olit parikymppisenä.
Sori, ei tossa mitään vinkkejä ollut.:) Mut rupes vaan naurattamaan, et noin se menee meillä kaikilla!