Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saa painaa läski, jonka polveen leikataan tekonivel verorahoilla?

Vierailija
05.09.2011 |

Kun ortopedi oli sitä mieltä, että sellaisen tulen tarvitsemaan, mutta mua ei leikata jos olen näin läski.

Paljonko se painoraja on jos pituutta on 169cm?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei se tekonivelkään pidemmän päälle kestä, jollet tiputa yhtään painoa. Mikään rangaistusmaksu ei ole kyseessä.

Vierailija
2/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään sähän maksat sitä leikkausta sitten itsekin, jos ja kun olet veronmaksaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan suoranainen TYHMYYS.

Vierailija
4/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyläsin luottokorttia sen verran että sain käytyä yksityisellä hakemassa E-todistuksen että saan tapaturmavakuutuksesta korvauksia.

ja jos korvauksia saan, en käytä niitä yksityislääkärimaksuihin, menen kunnalliselle puolelle.

ei haittaa vaikka olis jonoa, en mä vielä olekaan laihtunut.

Vierailija
5/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä mulle myös lobotomian? Jos vaikka viisastuisin?

Vierailija
6/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä mulle myös lobotomian? Jos vaikka viisastuisin?

Vierailija
7/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee paremmalle mielelle. Aina hymyilyttää leikkauksen jälkeen ja on kivaa. Ei voi olla huono leikkaus, ei.

Vierailija
8/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksa eläkkeestäni yhtään veroa? Jos kattois Ylen uutisia, kertoiskohan ne sen siellä?

Vierailija
9/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pääsee pälkähästä ja ilman rangaistusta...

Vierailija
10/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule hyvvä jälkeä, polvi ei parane.

T: toine läski, jonka lääkäri ilahtui halustani päästä ravitsemusterapeutille/ sisätautilääkärille polvioperaation jälkeen. Kirjasi epkriisiinkin "potilas erittäin motivoitunut..."

Vierailija
11/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsemaan ennemmin tai myöhemmin. Ei tässä kiirettä ole, jalka toimii vielä eikä ole edes kipeä.

Talvi onkin sit toinen juttu, yksi liukastuminen ja se oli sit siinä, oysiin päivystyksen kautta.

Vierailija
12/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsemaan ennemmin tai myöhemmin. Ei tässä kiirettä ole, jalka toimii vielä eikä ole edes kipeä.

Talvi onkin sit toinen juttu, yksi liukastuminen ja se oli sit siinä, oysiin päivystyksen kautta.

Vierailija
13/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siitä meni siinä kaatumisessa se polvinivelkin niin moneksi palaseksi, ettei se enää kauaa palvele.

Vierailija
14/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydyt liikuntakyvyttömäksi ja vaadit pyörätuolin ja henkilökohtaisen avustajan. Sitten pistät avustajan kuskaamaan sua loskakelissä kapakkaan ja sieltä pois.

Vierailija
15/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun ne on yleensä niitä, jotka ei mitään muita töitä saa, ja sen kyllä huomaa.

Mut ottaako ne avustajan pois jos kävelenkin ihan ite sinne baariin silloin kun avustajalla ei ole työtunteja?

Vierailija
16/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun ne on yleensä niitä, jotka ei mitään muita töitä saa, ja sen kyllä huomaa.

Mut ottaako ne avustajan pois jos kävelenkin ihan ite sinne baariin silloin kun avustajalla ei ole työtunteja?

Sun ei tarviis itte tehdä mitään. Luulen että saisit sellaisen helposti ja kunta maksaa sen palkan.

Vierailija
17/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rahdata ruhoasi juottolaan? Voisit tietysti asettaa edellytykseksi kyvyn pyyhkiä takapuolesi. Et varmaan yllä itse.

Vierailija
18/18 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan, pitää olla vähintäänkin ylioppilas. Kun sen pitää osata vastata ilman laskinta siihen jos kysyn että montako häppärikaljaa mulla on vielä varaa jouda ettei tili mene miinukselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän