Paljonko saa painaa läski, jonka polveen leikataan tekonivel verorahoilla?
Kun ortopedi oli sitä mieltä, että sellaisen tulen tarvitsemaan, mutta mua ei leikata jos olen näin läski.
Paljonko se painoraja on jos pituutta on 169cm?
Kommentit (18)
Ylipäätään sähän maksat sitä leikkausta sitten itsekin, jos ja kun olet veronmaksaja.
Höyläsin luottokorttia sen verran että sain käytyä yksityisellä hakemassa E-todistuksen että saan tapaturmavakuutuksesta korvauksia.
ja jos korvauksia saan, en käytä niitä yksityislääkärimaksuihin, menen kunnalliselle puolelle.
ei haittaa vaikka olis jonoa, en mä vielä olekaan laihtunut.
tehdä mulle myös lobotomian? Jos vaikka viisastuisin?
tehdä mulle myös lobotomian? Jos vaikka viisastuisin?
tulee paremmalle mielelle. Aina hymyilyttää leikkauksen jälkeen ja on kivaa. Ei voi olla huono leikkaus, ei.
maksa eläkkeestäni yhtään veroa? Jos kattois Ylen uutisia, kertoiskohan ne sen siellä?
Aina pääsee pälkähästä ja ilman rangaistusta...
Ei tule hyvvä jälkeä, polvi ei parane.
T: toine läski, jonka lääkäri ilahtui halustani päästä ravitsemusterapeutille/ sisätautilääkärille polvioperaation jälkeen. Kirjasi epkriisiinkin "potilas erittäin motivoitunut..."
tarvitsemaan ennemmin tai myöhemmin. Ei tässä kiirettä ole, jalka toimii vielä eikä ole edes kipeä.
Talvi onkin sit toinen juttu, yksi liukastuminen ja se oli sit siinä, oysiin päivystyksen kautta.
tarvitsemaan ennemmin tai myöhemmin. Ei tässä kiirettä ole, jalka toimii vielä eikä ole edes kipeä.
Talvi onkin sit toinen juttu, yksi liukastuminen ja se oli sit siinä, oysiin päivystyksen kautta.
Kun siitä meni siinä kaatumisessa se polvinivelkin niin moneksi palaseksi, ettei se enää kauaa palvele.
Heittäydyt liikuntakyvyttömäksi ja vaadit pyörätuolin ja henkilökohtaisen avustajan. Sitten pistät avustajan kuskaamaan sua loskakelissä kapakkaan ja sieltä pois.
Mut kun ne on yleensä niitä, jotka ei mitään muita töitä saa, ja sen kyllä huomaa.
Mut ottaako ne avustajan pois jos kävelenkin ihan ite sinne baariin silloin kun avustajalla ei ole työtunteja?
Mut kun ne on yleensä niitä, jotka ei mitään muita töitä saa, ja sen kyllä huomaa.
Mut ottaako ne avustajan pois jos kävelenkin ihan ite sinne baariin silloin kun avustajalla ei ole työtunteja?
Sun ei tarviis itte tehdä mitään. Luulen että saisit sellaisen helposti ja kunta maksaa sen palkan.
kun rahdata ruhoasi juottolaan? Voisit tietysti asettaa edellytykseksi kyvyn pyyhkiä takapuolesi. Et varmaan yllä itse.
annan, pitää olla vähintäänkin ylioppilas. Kun sen pitää osata vastata ilman laskinta siihen jos kysyn että montako häppärikaljaa mulla on vielä varaa jouda ettei tili mene miinukselle.
että ei se tekonivelkään pidemmän päälle kestä, jollet tiputa yhtään painoa. Mikään rangaistusmaksu ei ole kyseessä.