Mies otti mut ihanasti takaa päin eteisen lattialla töistä tullessansa.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:28"]yäk
[/quote]
Onko seksi yäk? Oletko lahna? Sairas? 15v, niin kuin täällä moni näin kesällä?
Musta takaapäin veto on huonoin asento ikinä. En saa tulemaan siinä ikinä eikä edes tunnu hyvältä. Siinä tulee ihan liian "täyteen" ja tuntuu jo epämiellyttävältä. Näin me ollaan erilaisia! :)
Kuulostaa aivan ihanalta. Takaa päin on mun lempiasento ja rakastan tollasia spontaaneja rakasteluhetkiä. Mun mies pani mua yks päivä
keittiönpöydällä ennen kuin lähti töihin.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:54"]Musta takaapäin veto on huonoin asento ikinä. En saa tulemaan siinä ikinä eikä edes tunnu hyvältä. Siinä tulee ihan liian "täyteen" ja tuntuu jo epämiellyttävältä. Näin me ollaan erilaisia! :)
[/quote]
Mä tulen aina, haluan tulla "täyteen, ja kipukin vaan kiihottaa. Ollaan vaan erilaisia :)
Meillä kanssa tänään pantiin lattialla ihan ykskaks yllättäen. :) Oli kivaa.
AP nostitko oikeasti 4 vuotta vanhaa ketjuasi?
:) Kivalta kuulostaa. Meillä ei tuota enää juurikaan harrasteta...
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:29"]
Kerkisikö riisua edes kenkiä?
[/quote]
Ei siinä jouda kenkiä ajattelemaan. Hyvä on, jos ehtii työhaalarit nilkkoihin laskea.
Mahtoi olla ainutkertainen pano kun neljä vuotta oot muistellu ja piti ihan nostaakin oma aloitus. Tärkeämpi kysymys on, ja ihan aiheellisesti, ootko saanut sen jälkeen?
Mun miehellä on niin suuri Rakkauden Tykki että ensin on otettava takaapäin. Muuten sattuu tykitys. Seuraava asento sitten jokin toinen, kun Tykki on antanut hiukan periksi. Kyllä, meillä tykitys ei jää koskaa yhteen kertaan! Tulitauko ja sitten jatketaan.
T: 42- vuotiaan kestävän kersantin vaimo, taattua tykitystä jo vuodesta 2000 aaaaaaaah
Ja sitten ap (oikeasti 13 v jonne) heräsi yöpuvun alaosa märkänä, kun äiti tuli tuomaan aamukaakaon.
Up