Miespuolisista työkavereista
Jos istutte miespuolisen työkaverin kanssa saman pöydän ääressä, niin osuuko teillä iho tai vaate toisiinne? Onko täysin normaalia siis, että esimerkiksi polvet tai reidet osuvat pöydän alla yhteen eikä mies vedä itseään kauemmaksi?
Kommentit (8)
seksualisoida kaikki miesten ja naisten välinen kanssakäyminen.
Jos lähekkäin toistensa kanssa työskentelevät ihmiset hipaisevat toisaan, niin siihen ei ihan oikeasti tarvitse kiinnittää mitään huomiota. Se ei ole iskemisyritys, vaan ihan seurausta työtilanteesta.
Sama koskee tilanteita joissa eri sukupuolta oleva työkaveri tarjoutuu hakemaan kahvia, vie ruokatarjottimen pois, kysyy "Mitä kuuluu", tarjoaa kyydin kun on sama suunta ...
Iskemisyritykset ja muut seksiin viittavat pyrinnöt erottaa kyllä.
mutta riippuu kyllä paljon tiloistakin. Jos on tiloja tai tilanteita säännöllisesti, joissa joutuu istumaan kovin lähellä toista, voisin kuvitella, ettei jaksa enää miettiä osuuko jalka toisen jalkaan vai ei. Mutta meillä se tuntuisi aika oudolta, kun ollaan aina niin väljästi, että ollaan luontevasti lähes aina ainakin käsivarren mitan päässä toisistamme.
Vetäisin itse polvet pois tuossa tilanteessa.
seksualisoida kaikki miesten ja naisten välinen kanssakäyminen. Jos lähekkäin toistensa kanssa työskentelevät ihmiset hipaisevat toisaan, niin siihen ei ihan oikeasti tarvitse kiinnittää mitään huomiota. Se ei ole iskemisyritys, vaan ihan seurausta työtilanteesta. Sama koskee tilanteita joissa eri sukupuolta oleva työkaveri tarjoutuu hakemaan kahvia, vie ruokatarjottimen pois, kysyy "Mitä kuuluu", tarjoaa kyydin kun on sama suunta ... Iskemisyritykset ja muut seksiin viittavat pyrinnöt erottaa kyllä.
minulla on pelkästää miespuolisia työkavereita, käymme yhdessä työmatkoilla, tapailemme joskus viikonloppuisin porukalla, menemme pikkujouluun yhdessä, käymme syömässä yhdessä jne
ja vain kaverina
seksualisoida kaikki miesten ja naisten välinen kanssakäyminen. Jos lähekkäin toistensa kanssa työskentelevät ihmiset hipaisevat toisaan, niin siihen ei ihan oikeasti tarvitse kiinnittää mitään huomiota. Se ei ole iskemisyritys, vaan ihan seurausta työtilanteesta. Sama koskee tilanteita joissa eri sukupuolta oleva työkaveri tarjoutuu hakemaan kahvia, vie ruokatarjottimen pois, kysyy "Mitä kuuluu", tarjoaa kyydin kun on sama suunta ... Iskemisyritykset ja muut seksiin viittavat pyrinnöt erottaa kyllä.
Mutta kyllä mä häkeltyisin, jos ihan tuttukin miespuolinen työkaveri pitäisi jalkaansa pidempään kuin hipaisua lähellä mun jalkaani.
Osan kanssa olemme sen verran läheisissä suhteissa, että kehojen väli on jo aika pieni :), mutta emme siltikään istu jalat toisiaan vasten palavereissa.
en usko, että ainakaan kovin usein koskettaisiin, mutta mun käsitykseni mukaan kosketuksen todennäköisyys ei niinkään riipu siitä, kuinka läheisesti tunnetaan vaan siitä, millainen tilanne muuten on: ts, kun on tilaa ympärillä, vaikka rauhalliesssa palaverihuoneessa, ollaan sellaisella etäisyydellä, ettei hinkata. Jos taas seistään vaikka tungeksivassa väkijoukossa niin siinä voi kyllä tulla hipaisuja ja hallitsemattomia tönäisyjäkin. Tiiviissä luentosalissa hartiat tai takinhihat usein koskettavat toista.
Mut kyllä meillä yleensä pyritään vetämään polvet kauemmas, jos ne toista tönii. Onhan se kolhiminen aika epämukavaa ja epäkohteliasta.
riippuu varmaan kuinka hyviä työkavereita ootte?