Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet varannut kampaajan, lääkärin tai

Vierailija
05.09.2011 |

minkä vaan ajan niin perutko sen jos et pääse paikalle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista joutuneeni perumaan yhtään aikaa, koska yritän aina valita sen ajan niin, että pääsisin varmasti paikalle.

Olen sitä paitsi aina hyvissä ajoin varaamassakin. Kampaajani esim. on monesti ihmetellyt, kun olen varannut ajan jo noin kuukautta etukäteen.

Vierailija
2/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pph ja minulta on varattu tänäänkin 2 hoitopaikkaa. Lasten piti tulla 8.00 mutta vieläkään eivät ole saapuneet tai ilmoittaneet, etteivät tule.

Usomatonta välinpitämättömyyttä ja huonoa käytöstä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vanhemmat ajattelevat, että kotonahan sinä kuitenkin olet, mitään tarvi ilmoittaa. Sitten kun kukaan ei laske pph:n työta ns. tuottavaksi työksi niin ei ajatella siitä koituvan myöskään menetyksiä vrt esim. kampaaja. Törkeäähän tuo on ja siihen auttaa vain yksi asia; sanot riittävän napakasti, että muutoksista on ilmoitettava ja sovitusta pidettävä kiinni.

Vierailija
4/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmoitan myös, jos olen myöhässä.

Vierailija
5/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pph ja minulta on varattu tänäänkin 2 hoitopaikkaa. Lasten piti tulla 8.00 mutta vieläkään eivät ole saapuneet tai ilmoittaneet, etteivät tule.

Ohhoh, todella törkeetä! :O

Toivottavasti ei ole mitään kuitenkaan sattunut.. Mutta jos 2 eri perhettä niin aika epätodennäköistä..

Vierailija
6/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajani esim. on monesti ihmetellyt, kun olen varannut ajan jo noin kuukautta etukäteen.

Mä varaan aina seuraavan ajan jo edellisellä käynnillä. Olen luullut että se on ihan tavallista.

Vierailija
7/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen luullut, että kaikki varaa kampaaja-ajat aina jo edellisellä käynnillä, mulla on yleesä juoksevasti 3-4 aikaa varattuna.

Vierailija
8/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko noin 2-3 ihmistä jättää tulematta paikalle. Usein ne ovat näitä samoja ihmisiä jotka tekevät sitä jatkuvasti. Enpä usko, että tallaisenn ketjuun vastaa ihmisiä, jotka jättävät aikansa perumatta. Kaikki kai tietävät sen olevan väärin ja toisten ajan ja rahan haaskausta.

Vierailija
9/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä huomaa, että tässäkin on jako ns. tuottaviin ja ei-tuottaviin ammatteihin. Ei kai kellään tulisi mieleenkään jättää perumatta lääkäriaikaa tai kampaaja-aikaa, mutta näköjään pph:n ja muiden vastaavien ajalla ei ole niin merkitystä.

Itse työskentelen nuorisoalalla, ja ihan oikeasti ihmisille ei tule mieleenkään, että sovittujen kerhojen/kurssien/pajojen/leirien kustannukset määräytyvät osallistujista aiheutuvien kulujen, materiaalien, ruuan yms. mukaan. Usein ei peruta, ja kun soittelen perään, todetaan vain, ettei meidän nicopetteri tulekaan, tai sitten soitetaan tunti ennen kerhon/leirin/tms. alkua, että janicajessica ei haluakaan tulla, sopiiko että pidetään ensi viikko varalla. Sitten ihmetellään, kun me sanomme, että okei, lasku tulee siitä huolimatta, viimeinen peruutuspäivä kun meni kaksi viikkoa sitten, ja ettemme voi ottaa mitään varalla olevia lapsia, kun leirin ruoka pitää tilata tämän viikon keskiviikkona, joten silloin pitää tietää, tuleeko janicajessica vai ei. Ja karmeinta on huomata, että näitä tällaisia asioita eivät oivalla edes ne, jotka itse työskentelevät vastaavissa ammateissa - nimim. huomenna pitäisi alkaa ryhmä, mutten tiedä, paljonko tarvikkeita pitäisi hankkia, koska lasten opettaja (jonka kanssa ryhmä on sovittu), ei pysty ilmoittamaan osallistujamäärää. Huokaus.

Vierailija
10/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyb 2kk välein ja mulle käy vain lauantait. Joten varaan maksaessani aina seuraavan kerran valmiiksi.

Kuukautta ennen en saisi enä haluaamaani la-aikaa.

Vierailija
11/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitopäivät varataan yksitellen...?

Vierailija
12/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan partiota ja samaa huomannut, että joidenkin vanhempien kalloon ei vain mahdu, että sitova ilmoittautuminen tarkoittaa sitovaa. Kirjeissämme on aina teksti, että retken voi perua ilmaiseksi viimeistään viikkoa aikaisemmin ja sen jälkeen vain lääkärin tai terveydenhoitajan todistuksella. Ja silti vuosittain tulee näitä kun kahta päivää aikaisemmin peruu, kun meille tulikin jotain muuta (eikä mukamas edellisellä viikolla tiedetty) ja ihmetellään kun heiltä karhutaan retken hintaa. Kas kummaa, kun todennäköisesti suurin osa ruuista ja materiaaleista on jo tuossa vaiheessa ostettu. Ja mielestäni meillä tuo sitovan ilmoittautumisen raja ei voi olla paha, kun vielä viikkoa ennen saa retken peruuttaa ilmaiseksi. Mutta se on sitä välinpitämättömyyttä. Ei ymmärretä, että me järjestämme vapaaehtoisesti omalla ajallamme heidän lapsilleen toimintaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme