Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkia hölmöyksiä/unohduksia olet tehnyt väsymyksen takia?

Vierailija
04.11.2005 |

Esim. laittanut lompakon jääkaappiin, mennyt kauppaan ostamaan maitoa ja sitten tuonut pelkkää mehua jne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin viime viikolla jäin seisomaan omalle kotiovelle ja ihmettelin kun se ei aukeakaan. Olin tullut juuri kaupasta, jossa tietysti oli liiketunnistimella toimivat aukeavat ovet.

Kerran kirjoitin migreeniauran aikana palstalle erääseen viestiin tulenpalavan katkuisen ja pitkän vastauksen. Sitä ei vain saanut lähetettyä, kun kirjoitin sen mustekynällä paperille.

Vierailija
2/6 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vanhinta lastasi ovat syntyneet vajaan kahden vuoden välein ja molemmilla oli pienenä tosi paha korvakierre. Joten olin usein huonosti nukutun yön jälkeen aika väsynyt.

Kerran kävin muutaman kilometrin päässä kahden pienen lapseni kanssa vaunuja työntäen ruokaostoksilla marketissa. Lapoin kaikki ostokset hihnalle ja maksoin, jonka jälkeen kävelin tyynesti kaupasta ulos aina kotiovelle saakka. Siellä huomasin, että olin jättänyt kaikki ostokset PAKKAAMATTOMANA kauppaan kassalle. Kyllä hävetti hakea, etenkin kun vartija nauroi, ettei ole eläessään nähnyt noin huonomuistista ihmistä... Juu, äiti oli vähän väsynyt :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutit olivat sulaneet kiinni pohjaan ja katku oli melkoinen. Olin unohtanut laittaa veden!

Vierailija
4/6 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olin tosi sippi, kun vihdoin päätin lähteä kotiin. Oli tosi huono näkyvyys ja satoi kaatamalla. Eräästä risteyksestä käännyin mielestäni normaalisti oikealle kaistalle, kunnes kaverini sanoi hitusen paniikkia äänessään, että mikäs tie tuossa vieressä menee? Tajusin, että ajoin nelikaistaisella tiellä, jonka erisuuntaiset kaistat erotti toisistaan iso penkere, vastaantulevien puolella!!! Luojan kiitos tie oli täysin tyhjä molempiin suuntiin, joten teimme hätäisen koukkauksen seuraavasta risteyksestä oikealle kaistalle... En lähtenyt muuten rattiin enää sen raskauden aikana. :(

Vierailija
5/6 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro: 5

Tiedä vaikka olisikin huudellut mutta huuto ei iskostunut aivoihini. Perään ei kukaan juossut. Olivat pakenneet ostokset ja vieneet kylmiöön odottelemaan. Arvasivat, että kyllä se sieltä ne tulee hakemaan, sentään kaksi muovikassilista tavaraa...

Vierailija
6/6 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli n. puolivuotias kun siskoni oli meillä käymässä ja tarjoutui laittamaan pyykit koneeseen. Käskin pestä vaaleita vaatteita kun niitä oli korissa enemmän. Pian siskoni tuli kylppäristä kakkavaippa kädessään (siis kertakäyttövaippa) ja kysyi hymyssä suin, että pestäänkös tämäkin? Olin vähän hölmistynyt, että miksi, ei tietenkään. Sisko oli ottanut tuon vaipan pyykkikorista olin epähuomiossa laittanut vaipan pyykkikoriin roskiksen sijaan. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän