Mua säälittää parikymppisten äitien äidit
Kommentit (11)
lapsi 2 vuotias ja onko hän ollut kaksi kertaa mummolassa hoidossa. Lisäksi muutamat kerrat, kun olen joutunut käymään lääkärissä, jonne en viitsi pirpanaa mukaan ottaa. Haluan lapseni hoitaa itse, mutta jos mummut tahtovat ottaa yökylään, ei se haittaa. silti pitkin hampain olen lasta yökylään viemässä :D
ja äitini teki silloin sen verran vaativaa työtä pitkää päivää, että hoitoapua ei meillä ollut.
Tunnen yhden naisen, joka samanikäisenä sai vauvan, ja äitinsä hoiti vauvaa vauva-aikana lähes päätoimisesti.
En usko, että tämä oli iästä kiinni, vaan ihmisten luonteista, elämäntilanteista ja äidin ja tyttären suhteesta. Ei se välttämättä ole niin hyväkään tuoreen äidin ja vauvan suhteelle, jos on joku 'viisaampi' koko ajan tekemässä asiat paremmin kuin äiti.
Äitini on hoitanut lastamme keskimäärin n kerran kahdessa kuukaudessa, lapsi reilu 1-vuotias. Haluaisi hoitaa enemmänkin, mutta se ei ole mahdollista.
nuoret mummuthan ne nuorten äitien lapset yleenäs hoitaa.
nää kulkee usein suvussa, historia toistaa itseään
Mun lapset eivät ainakaan ole vaivanneet isovanhempiaan liialla hoitovastuulla. Nuorena jaksoin ihan itse hoitaa heidät ja samalla myös parisuhdetta hyvällä menestyksellä.
"Hei mä kostan teille!!!" Kasva aikuiseksi.
Miten joku voi olla niin kateellinen toisen iästä?! C'moon se on vaan ikä! :D
nuoret mummuthan ne nuorten äitien lapset yleenäs hoitaa.
nää kulkee usein suvussa, historia toistaa itseään
Kasva aikuiseksi.
Enpä ole minäkään lapsen mummia vaivannut vaan ihan itse lapseni hoitanut, eikä ole menohalut sen suuremmat. Juostu on ne juoksut.
tee kakskymppinen äiti
hoitaa lapsenlapsiaan, eivät tajua mistä jäävät paitsi.