Kertooko näyttävät tatuoinnit miehellä jostain?
Kommentit (11)
Entä jos mies on kalju? Entä nämä yhdistettynä?
Kaikilla nykyään on noita tatuointeja ja vain idiootti laittaa koko kehonsa täyteen.
Tuskin mitään kertoo... Mun miehellä on suht paljon tatuointeja ja sillä on yleensä siilitukka, nyt vähän pidempi tosin. Siilitukka sillä on siksi, että tekee rankkaa duunia ja hänellä on luonnonkihara tukka (ei halua hankalaa lettiä joka rasvoittuu samantien). Tatuoinnit ei tosiaankaan kerro hänen ajatusmaailmastaan (ei mitään hakaristejä tms.) Tatuointien perusteella en usko muiden voivan päätellä hänen ajatuksistaan paljon mitään. Mies on joten kuten uskovainen/agnostikko, suvaitsevainen (ystäviä niin maahanmuuttajissa kuin suomalaisissakin), eläin- ja lapsirakas, tekee työtä jossa on ihmisten kanssa tekemisissä/palveluammatti, hellä ja rakastava mies.
Joku toinen voi tuoda omaa "ideologiaansa" esille siilitukalla, pukeutumisella ja tatuoinneilla mutta ei kaikki :)
Pidän tatuoituja miehiä enemmänkin henkisesti epävarmoina tyyppeinä jotka kuvittelevat olevansa kovia tatuointiensa takia tai vaihtoehtoisesti paikkaavat epävarmuuttaan kovilla tatskoilla.
Yleensä isoilla ja kaljuilla karjuillahan näitä tatskoja näkeekin. Ja nämä isot ja kaljut karjut ovat niitä jotka itkevät vastaanotoilla herkimmin.
t. mt- työntekijä
monilla on tosi tyylikkäästi tehtyjä ja oikeasti persoonallisia tatuointeja, jotka usein liittyvät perheeseen tms. merkittävään elämänvaiheeseen. Näillä miehillä yleensä hyvä koulutustaso ja asiat kunnossa. Musiikki on heille usein myös tärkeää eli kuuntelevat jotain muutakin kuin Petri Nygårdia...
Sitten on tämä "kiitoshuppareissa" pyörivä posse, jolla on niitä Suomen Leijona -osastoa olevia tai kännissä Bulgarian reissulla otettuja tatuointeja. Pariutuvat usein naisen kanssa, jolla ns. tramp stamp.
Linnakundit yms. on sitten asia erikseen.
Pidän tatuoituja miehiä enemmänkin henkisesti epävarmoina tyyppeinä jotka kuvittelevat olevansa kovia tatuointiensa takia tai vaihtoehtoisesti paikkaavat epävarmuuttaan kovilla tatskoilla.
Yleensä isoilla ja kaljuilla karjuillahan näitä tatskoja näkeekin. Ja nämä isot ja kaljut karjut ovat niitä jotka itkevät vastaanotoilla herkimmin.
t. mt- työntekijä
Minulla on pari tatskaa, olen ammatiltani projektipäällikkö kansainvälisessä firmassa ulkomailla. Koulutukseltani olen akateeminen tohtori. En ihan hirveän epävarmaksi ole itseäni kuvitellut, mutta kiva kun analysoit minut samaan kategoriaan kaljujen itkupetterien ja ongelmaisten ihmiseten kanssa.
Kertooko näyttävät tatuoinnit miehellä jostain?
No minulle ne ainakin kertovat että ko. mies ei minua kiinnosta.
- vankilatausta
- merimieselämä
- moottoripyöräjengi
eli ne klassiset sekä kaljuus voi kertoa siitä, että hiukset ovat lähteneet
t. mt- työntekijä
Minulla on pari tatskaa, olen ammatiltani projektipäällikkö kansainvälisessä firmassa ulkomailla. Koulutukseltani olen akateeminen tohtori. En ihan hirveän epävarmaksi ole itseäni kuvitellut, mutta kiva kun analysoit minut samaan kategoriaan kaljujen itkupetterien ja ongelmaisten ihmiseten kanssa.
Erotukseksi niistä amiksesta valmistuvista tohtoreista.
liekkimaltaristi-tyypit, LA ja Manse glam-rock, hyvin usein tyylitajuttomuudesta, joskus jos tietty tatuoija ja erityinen tyyli alaan perehtymisestä.
kysytään, niin tatuoinnit kertoo aina tietenkin rikollisuudesta, mt-ongelmista, itsetuhoisuudesta, junttiudesta ja naisten kohdalla hutsuudesta. Oikeassa elämässä ei tietenkään kannata tehdä mitään kaiken kattavia johtopäätöksiä yhden ominaisuuden perusteella. Tai halutessaan voi tehdä, mutta onhan se aika typerää.
ja siitä että joko ei hiukset kasva tai tykkää muuten vaan kaljusta. Yhdistä nämä.