Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plääh... hb 107 ja synnytys lähenee.

Vierailija
31.08.2011 |

En voi enää syödä rautavalmisteita, koska niistä tulee mahakipuja ja ummetusta. Vähän hatara olo kieltämättä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 sen jälkeen. Hutera oli olo.

Vierailija
2/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syönyt rautaa, kun oksetti ja vatsa meni muutenkin sekaisin. Ihan hyvin selvisin, älä panikoi. Tsemppiä synnytykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi enää syödä rautavalmisteita, koska niistä tulee mahakipuja ja ummetusta. Vähän hatara olo kieltämättä.

viela paljon huonompi olo sulle tulee (voi jopa olla henki heikoissa kantimissa) jos menetat synnytyksessa paljon verta. Kylla kannattais vaan viela hetki syoda sita rautaa mahakivun ja ummetuksen uhallakin. Oletko kokeillut eri valmisteita, Krauterblutsaftia jne?

Vierailija
4/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Obsidania ja sen jälkeen (ja myös sitä ennen) tuollaista nestemäistä rautaa. Mulle tulee siis sellaisia kauheita suolikramppeja tuosta raudasta, ei mitään semmoista pientä jomotusta.

Mulla on ollut koko ikäni suht matala hb, eikä nuo nestemäiset raudat tunnu oikein nostavan hemoglobiinia muutenkaan.

Ap

Vierailija
5/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luonnon oma systeemi suojella naista. Veren määrä kropassa muuttuu raskauden aikana, jotta verenhukka ei olisi niin vaarallista, ja samalla veri "laimenee" eli hb alenee samasta syystä. Elimistö siis valmistautuu siihen, että verta menetetään synnytyksessä, ja tekee siitä mahdollisimman turvallista synnyttäjälle. Rautapillerejen popsimisesta raskausaikana on paljon mielipiteitä ja yleinen käytäntökin vaihtelee ajan mukaan, välillä joka toiselle annetaan pillerit, välillä ei kellekään, välillä kaikille. Alhainen hb on kuitenkin hyvä asia raskausaikana, ja nykyään suuntaus on taas menossa siihen, että rautavalmisteita ei käytettäisi raskausaikana

Vierailija
6/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa marketeista ja luontaistuotekaupoista. Hb nousee varmasti ja vaivattomasti, samoin yleisvointi muutenkin.

Käy myös raskaana olevalle (itse sain suosituksen synnäriltä, kaveri neuvolast) sekä imettäville.

Itselläni oli hb 100 kun menin synnyttämään - sain synnytyksessä ison sisäisen verenvuoden ja hb tippui vaarallisen alas. Olisi kannattanut olla korkeampi synnyttämään lähtiessä.

Vierailija
7/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elivon rautatabletit on vatsaystävällisiä. Mulle ei niistä ole tullut ainakaan mitään ja sisältää C- ja B-vitamiineja, jotka edistävät raudan imeytymistä. Kannattaa kokeilla, jos vielä jotain haluat kokeilla. Jaksamista loppuraskauteen :)

Vierailija
8/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan hyvin koko ajan. Normaalistikin 124.

Vierailija
9/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli-ilmasta ja hyvää

Vierailija
10/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi juuri tänään, että alhainen hemoglobiini raskausaikana ei ole vaarallista, vaan jopa ihan tavallista ja luonnollista. Käski mun silti ottaa 1 rautatabletin päivässä, ettei ala liikaa väsyttämään.

rv 30+2

Vierailija
11/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudessa veren plasmatilavuus suurenee jopa litran, eli veri ohenee kansankielellä. Kun synnytyksen jälkeen verivolyymi normalisoituu pysyy Hb yleensä tai jopa nousee. Itse vuosin pari litraa ja Hb laski n. 70:een, mutta sain pari pussia punasoluja ja olo oli taas ihan normaali.

Vierailija
12/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kräuterblutsaft saa marketeista ja luontaistuotekaupoista. Hb nousee varmasti ja vaivattomasti, samoin yleisvointi muutenkin.

Käy myös raskaana olevalle (itse sain suosituksen synnäriltä, kaveri neuvolast) sekä imettäville.

Itselläni oli hb 100 kun menin synnyttämään - sain synnytyksessä ison sisäisen verenvuoden ja hb tippui vaarallisen alas. Olisi kannattanut olla korkeampi synnyttämään lähtiessä.

Minulla oli tuota ensin, hb putosi "sen avulla" 86. Vaihdoin obsidaniin, nyt max 110-112 ja tällä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan