Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heh, kysyin mieheltä äsken, että kai sä oot menossa sinne vanhempainiltaan

Vierailija
31.08.2011 |

Mies hetken änkytti, että öö etkö sä... No joo, mä olen menossa kyllä, mutta miksi sen pitää olla itsestäänselvyys, että mä menen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli päiväkodin tai koulun vanhenpainilta niin molemmat olemme menneet.

Vierailija
2/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskuntina niissä vanhempainilloissa? Ainakaan mun lapsen luokan vanh.illoissa en ole koskaan nähnyt, että olis isä ja äiti molemmat siellä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskuntina niissä vanhempainilloissa? Ainakaan mun lapsen luokan vanh.illoissa en ole koskaan nähnyt, että olis isä ja äiti molemmat siellä.

ap

t: 3

Vierailija
4/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tungette lapset sillä aikaa?

Vierailija
5/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kun ollaan molemmat lasten huoltajia ja kiinnostuneita lastemme asioista.

Vierailija
6/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt siellä muitakin pariskuntia ;)

Vierailija
7/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään aina molemamt jos se vain on mahdollista. Joku aina löytynyt hoitamaan lapsia.

Tietysti jos jompikumpi työmatkalla, kipee tms. vain toinen menee. Tai samaan aikaan kahden lapsen juttu, niin toinen menee toiseen, toinen toiseen. Onneks ei oo koskaan sattunut kaikkien 3 koululaisen jutut samalle illalle/kellonajalle.

Vierailija
8/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään miehen kanssa yhdessä wc:ssäkin. Kai te muutkin käytte? Cokoksellakin käydään yhdessä,koska yhdessähän tätä perhettä pyöritetään.Yhdessä valitaan myös minun kuukautissuojani,käytän vain normi tamponeja kun mies ei halua että vittu venyy super tamponien takia...katos kun yhdessä siitä mun majavastakin nautitaan niin mies saa päättää kanssani nämä hygienia asiat.

Vierailija
9/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi edes kuvitella, että mieheni menisi yksin. En usko saavani mitään tietoa, jos hänen varaan jätän.

Mieheni hoitaa tänään lapsia, mutta ei tulisi vaikka olisi mahdollisuus, kevät- ja joulujuhlaankin saa oikein pyydellä mukaan.

Vierailija
10/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskuntina niissä vanhempainilloissa? Ainakaan mun lapsen luokan vanh.illoissa en ole koskaan nähnyt, että olis isä ja äiti molemmat siellä. ap

Vierailija
12/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin harvon näkee pariskuntia siellä, mutta usein on niin, että toinen vanhemmista on toisen lapsen vanhempainillassa ja toinen toisen. Minä olen joskus joutunut juosta kahden luokan väliä... Onneks nyt pari viime vuotta on ollut eri aikaan.

Vierailija
13/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis keväällä toinen ja syksyllä toinen.

Vierailija
14/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko vanhempainillat aina samaan aikaan?

t;3

Vierailija
15/15 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on lasten kanssa kotona. Syy on se, että mies on opettaja ja ei jaksa käydä. Ei vaan huvita kun joutuu itse pitämään niitä... :-) Päiväkodin vanhempainiltoja varten pyydettiin aina lapsenvahti, koska sinne mieskin halusi tulla.