Oletko joskus tunnistanut itsesi / perheesi täällä?
Jostain aloituksesta siis. Esim. näistä " tänään Ikeassa, Särkänniemessä " tms.
Tajunnut, että tuo puhuu nyt musta.
Kommentit (6)
mutta hyvä kaverini kirjoitti tänne. Ei kyllä myöntänyt edes kysyttäessä suoraan, mutta siinä oli pari juttua mitkä paljastivat ihan varmaksi.
olen ajatellut, että voi helvetti nyt se x ajattelee, että mä kirjoitin tuon tänne.
Esimerkiksi kerran oli eräs tosi loukkaava viesti aiheesta, josta kaverin kanssa juuri satuttiin puhumaan. Hän avautui hyvin harvinaisesta ongelmasta ja täällä oli viesti, missä luki, että miltä tuntuu kun on kyseinen ongelma.
exä, ja todellakin luetteli niin tarkat tuntomerkit, etät itse tunnistin. En tiedä, olisiko kukaan kaveri tunnistanut. Mietinkin kirjoittiko tahallaan niin tarkasti kaiken. Ei ollut vielä silloin ex. Vaan vasta pariterapiavaihe menossa.
En vastannut ko. ketjuun. Mutta luin sen muutaman kerran ja mietin, miksi pitää kertoa niiin tarkkaan perheemme yksityisasioita netissä. Mutta olkoot, ajattelin.
Yleensä vähän sen jälkeen, kun olemme tavanneet, saan lukea palstalta jotain hauskaa, josta hänelle kerroin.
Liikaa sattumia näissä. Kirjoitustyyli ja sanavalinnatkin paljastavat hänet.
Yleensä vähän sen jälkeen, kun olemme tavanneet, saan lukea palstalta jotain hauskaa, josta hänelle kerroin. Liikaa sattumia näissä. Kirjoitustyyli ja sanavalinnatkin paljastavat hänet.
Luepas tämä
Itse en ole tunnistanut itsestäni puhuttavan, mutta mieheni tunnisti minut tissikuvista :D En tiennyt silloin, että hän täällä käy mutta nytpä tiedän. Oli vissiin iltalehdestä bongannut uutisen ja käynyt kyyläämässä. Ei onneksi pahastunut :)