Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi ensimmäinen reaktiosi, jos tunnistaisit jostain blogista kirjoittajan henkilöllisyyden

Vierailija
29.08.2011 |

tuttavaksesi/työkaveriksesi/ystäväksesi/sukulaiseksi?

En ole jostain syystä kenellekään tullut kertoneeksi bloggausharrastustani, ja olen jotenkin vainoharhaisesti alkanut pelätä että minut tunnistetaan, vaikkei blogissa kuvia olekaan minusta itsestäni.

Sanokaas nyt että ihan turha pelko eikä ne tuttavat tuollaisesta edes kummoistakaan ajattelisi...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide olisi varmaan jotain väliltä "vau, enpä tiennytkään, että..." ja "omg, miten toi kehtaa..."

Vierailija
2/8 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mielestäni kiva ja hyvin tehty vai tosi "nolo" eli huonot kuvat, paljon kieliviereitä jne.

Riippuu ihan miten tuttu ihminen ja mikä blogin aihe, että miten hyvin tunnistaa.

Löysin tuttuni ompelu/askartelublogin ja tunsin myötähäpeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en tykkäisi, en ilmaisi mitenkään sitä että tunnistin blogistin enkä kommentoisi.

Vierailija
4/8 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen sisällöstä.

Vierailija
5/8 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi monta kuvaa ihan suoraan kasvoistakin joista kyllä tunnistaa 10000% enkä koe että on mitenkään noloa. :D Päinvastoin mä en häpeile mitään. Kirjoitan puhekielellä mutten usko että pahoja kielioppivirheitä on jos se kerta on sitä noloa. Kuvat ovat hyviä ja jotkut huonompia, mitä väliä. :D

Ihan perussasioista kirjottelen, meidän perheestä.

Tiedän että osa tutuista lukee sitä kun ovat kertoneet. Iik. :D

Vierailija
6/8 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietenkin siis sitten sellaisist asioista ja sellaisella tyylillä, ettei sitä tarvi hävetä. Suosittelen sitä sullekin.

Vierailija
7/8 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko niin että tuttava on antanut itse bloginsa osoitteen. Tai niin että blogissa on ollut selvä kuva.

Toinen näistä, joka itse antoi osoitteensa, kirjoittaa elämästään ja laittaa käsitöitään näytille ja blogi on todella mielenkiintoinen. Ajattelen pelkästään että hieno blogi. Käyn silloin tällöin katsomassa onko tullut uusia juttuja.

Toinen jonka löysin sattumalta kuvan perusteella oli sellainen hömppäblogi. Kuvattiin vaatteita, koruja ym. jotka ei minua niinkään kiinnostanut. Ajattelin vain että Aha, olipa jännä että satuin sen löytämään. En ole käynyt sen kummemmin katsomassa kun ei minua niinkään aihe kiinnosta.

Itse pidän blogia ja kirjoitan sinne sellaisia asioita jotka voin jakaa. Asioita jotka eivät haittaa vaikka joutuisivat levitykseen. Mitään luurankoja ei kannata sinne laittaa nimittäin kyllä sitä jotkut saattaa joskus tunnistaa. Kuvat kannattaa myös harkita nimittäin vaikka sinä ne blogilta poistat ne jää välimuistiin. Kirjoita harkitusti ja järki päässä. Niin että jos joku tunnistaa niin ei kaduta.

Vierailija
8/8 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoittelin sinne kaikkea idioottimaista nimettömänä ajatuksena se ettei kukaan tunnista kuitenkaan. Onnistuin linkittämään sen vahingossa facebookin ja eipä ole kukaan kommentoinut mitään :D Tunsi varmaan sitä myötähäpeää. Niin ja huomasin asian vasta kuukausien päästä.

Että tällainen kiva moka. Olen onneksi jo aikahyvin tuosta toipunut :D Toivottavasti on lukijatkin.