Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ohjeistat pientä koululaista liikkumiseen?

Vierailija
28.08.2011 |

Lähinnä ajattelen miten lapsen tulisi suhtautua vieraisiin aikuisiin. Olen itse huolissani kun lapseni joutuu itsenäisesti koulumatkansa taivaltamaan ja koulultakin tuli viesti, että koulujen tienoilla roikkuu näin syksyisin epämääräistäkin väkeä.

Olen kertonut lapselle ettei vieraille aikuisille saa jäädä juttelemaan ja kenenkään autoon ei saa mennä, vaikka pyydettäisiin. Toivon vain ettei tämä ahdistaisi lasta ja saisi pelkäämään ulkona liikkumista. Ja tietysti pelkään, että varoituksista huolimatta jotain pahaa tapahtuisi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ala puheisiin vieraiden kanssa ollenkaan.

Vierailija
2/2 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on paljon pahojakin aikuisia!

Sellaisia jotka tahtoo toisille pahaa: ne ajaa autolla kadulla päälle koska ei varo tai ne satuttaa lasta: ikinä ei saa lähteä vieraan mukaan. Varsinkaan mitään koiran/kissanpentuja ei saa lähteä katsomaan!!! Tietokoneella saa pelata kavereilla tai kotona, ei mennä vieraan kotiin: ei koskaan vaikka luvataan herkkujakin!

Meilläpäin asuu pedofiili. Siis tuomion saanut ihminen. Tästä on lähialueen vanhemmat tietosia koska yksi kertoo yhdelle niin kaikki tietää.

Asuu tarhan/esikoulun läheisyydessä.

Omassa lapsuudessa oli Jammu-setä ja meitä lapsia siitä infottiin. On lapselle parempi että tietää varoa ja ettei elämän raakuuksista sitten kuule muilta lapsilta.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jammu_Siltavuori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän