Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voikin olla niin hävytön, että varastaa toisten pyykit pyykkituvasta?

Vierailija
27.08.2011 |

Olipas kiva pikku ylläri ;( Pesin eilen kolme koneellista poikien vaatteita, kun tarkoitus olisi ollut mennä huomenna kirpparille myymään nuo.

Illalla kävin hakemassa pyykit, mutta jäljellä oli tasan tarkkaan yhdet kalsarit, kaks paritonta sukkaa, pari T-paitaa + kaksi pipoa.

Joku oli varastanut muut vaatteet, mukaan lukien neljä melkein uudenveroista haalaria ;(

Jätin ilmoitustauluille lapun, missä pyysin palauttamaan vaatteet. Ei mitään.

Kävin tänään myös kyselemässä naapureilta, että tietääkö kukaan ja ei kuulemma tiedä.

Vittu, kun keljuttaa. Nuo rahat olisi tulleet tarpeeseen (olen yh). No, toivottavasti se joka nuo vei, tarvitsi niitä todella.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eka kerta, kun jotain vietiin. Viime talvena lähti lätkimään pienemmän lapsen fleecehaalari ja mun kolmet rintsikat ja yksi T-paita.

Vierailija
2/3 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä hulluja, jotka varastavat ihan mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä asuin Nuorisoasuntoliiton vuokra-asunnossa(talossa asuvat olivat kaikki oli alle 25vuotiaita) niin aina pöllittiin pyykkejä. En koskaan jättänyt pyykkejä kuivaushuoneeseen kuivamaan. Lisäksi sieltä yritettiin pölliä pesukone ja kuivasrumpu. Mankeli tuikattiin tuleen keskellä yötä ja mä heräsin yöllä siihen kun palomiehet rimputti ovikelloa ja käski lähteä pihalla. Siellä me sitten nökötettiin parkkipaikalla keskellä yötä yökkäreissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi