Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä juttu josta tuli hyvä mieli=)

Vierailija
27.08.2011 |

Odotin kaupan parkkipaikalla miestä ja tyttöä ja tietty kattelin ja mielessäni arvostelin ohi kulkevia ihmisiä. Siihen eteen ajo tavallinen tylsä ja paksu pariskunta. Sitten ne nousi autosta ja kumpikin nosti turvaistuimista semmosen noin vuoden ikäsen lapsen, tytön ja pojan, olivat varmaan kaksoset. Ja miten se pariskunta alko loistamaan kun ne kanto niitä lapsiaan, ylpeänä ja onnellisina, kuin palkintopokaaleja. Ne oli niin sykähdyttävän onnellisen näköisiä, ei enään ollenkaan tylsiä eikä niin paksujakaan=) Tuota mietin ja itsekseni autossa hiljaa hymyilin=)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Sinulla on oikeus arvostella muita!

Vierailija
2/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoitko, oliko ne lapsetkin jotain talia tursuavia saimaannorppia?

Tuskin, koska muuten ne olisi varmaan vaan kuskattu vähin äänin sinne kauppaan.

Ne tylsimykset läskimoosekset oli varmaan jonkun rikkaan ja kauniin perheen lasten- ja taloudenhoitajia, jotka oli päässeet hyväosaisen työnantajaperheensä lasten kanssa ostoksille.

Ei ole muuta selitystä tolle :0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muuten edelleenkin niin että läskien päälle saa sylkeä ja heitä saa heittää kivillä vailla pelkoa rangaistuksista?

Itse olen muita parempana ainakin näin tehnyt ja lapsiani Nico-Jessicaa ja Caisa-Petteriä kehottanut myös tekemään.

Vierailija
4/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä vastauksia. Onhan se tietysti ikävää, mutta myös niin inhimillistä arvostella ohikulkijoita. Kukapa niin ei joskus tekisi?

Ap:n jutun pointti meni nyt vastaajilta ohi. Ap havahtui itse huomatessaan, kuinka onnelliselta pariskunta lapsineen näytti. Ja korjasi samalla omaa arviotaan näistä ihmisistä. Minusta tämä oli positiivinen tarina, ap huomasi, että tyhmää arvostella ohikulkijoita ja että se tylsä ja tavallinen voi olla ylpeä ja onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi