Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fuck buddy

Vierailija
26.08.2011 |

Onko kellään ollut? Pysyikö suhde pelkkänä seksisuhteena vai ihastuiko jompi kumpi? Minkä ikäisenä? Olitteko molemmat sinkkuja? Mitenusein tapasitte?

Mä olen ollut tässä leskenä jo jonkin aikaa ja etenkin ovulaation aikana panettaa ihan hirveästi. En haluaisi vielä tässä vaiheessa parisuhdetta mutta fuck buddy kelpaisi.

Mistä ihmeestä sellaisen saa hommattua? Entäs jos ihastuukin? Kaipaan aivan älyttömästi seksiä, ihan vaan hullua kiihkeää panemista ja oi, suutelemista. Rakastan suutelemista yli kaiken... Vaan onko se sitten liian intiimiä - pitäiskö fuck buddyn kanssa pitää vaan pelkkä panolinja?

Ronskia tekstiä nelikymppiseltä naiselta - vai menenkö vaan ostamaan uuden dildon...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vajaa 40 mies. haluasin vain ja ainostaan AP:n kaltaisen suhteen! Joskus vaan panettaa aikalailla...olisi ihanaa jos olisi joku vakipano :D silloin saisi laatua!

mistähän sellaisen löytäisi...tänne keskiseen suomeen ? ;)

Vierailija
2/16 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas asun pk-seudulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa ja pelkkänä seksinä pysy. Nähtiin kun se molempien kiireitten (lapset,työ) sekaan vaan rako jäi,sinkkuja oltiin molemmat :-) Ei ollenkaan roisia puhetta...tai ainakin muhun uppoo tollanen teksti vaikka varattu olenkin... ;-)

Vierailija
4/16 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee muutakin kuin panee niin kyllähän sitä tunteet tulee peliin jossain vaiheessa. Minulle kävi niin, mutta en voi lopettaa suhdetta kun pidän siitä liikaa enkä halua olla ilman seksiä nyt kun sen makuun on hänen kanssa päässyt. Panolinja olisi ollut paras, nyt olen kusessa.

Vierailija
5/16 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin haluan tollasen vakipanon.

Vierailija
6/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyin silloin kun itselläni oli fuck buddy. Siihen kuului kyllä suutelemista ja jonkin verran seksin jälkeen hyväilyä, sylikkäin/lusikassa nukkumista ja aamuisin syötiin aamupalaa yhdessä jne. Kumpikaan ei ihastunut, koska meillä se vain toimi.

Ymmärrän, että tämä ei ole mahdollista hirveän monella ihmisellä, mutta me olimme tuolloin molemmat sinkkuja ja molemmat vastikään eronneet. Se oli jotenkin täydellinen tapa saada seksiä ja pikkuisen sitä läheisyyttä, mutta oltiin kuitenkin selkeästi sillä linjalla, että ei sit mitään muuta. Ja tämähän tietysti puhuttiin läpi sen ensimmäisen yhteisen illan/ yön aikana.

Tätä kesti joku viitisen vuotta ja siinä välissä sit kumpikin vuorotellen seurusteli omalta taholtaan mut sit taas jonkun ajan kuluttua otettiin yhteyttä ja taas nähtiin. Se kuinka usein nähtiin vaihteli hirveästi, joskus 4 kertaa viikossa ja joskus vain 1 kerran. Sehän riippuu puhtaasti siitä kuinka seksuaalisista ihmisistä on kyse ja miten aikataulut saa täsmäämään.

Ja itse olen siis 35- vuotias nainen ja tuo fuck buddy oli kuvioissa vielä vuosi sitten.

Vierailija
7/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut muutama 'panokaveri' ja olen 30 vuotias nainen. Kyseessä on ollut ihan miespuolisia ystäviä, joiden kanssa muutenkin tullut vietettyä aikaa ennen ja jälkeen seksisuhteen.

Yleensä tälläinen ystävyyden 'toinen taso' eli seksin liittyminen kuvioihin on liittynyt kummankin sinkkukauteen ja haluun saada seksistä muutakin kuin yhden yön suhteita ja sukupuolitauteja. Homma on puhuttu selväksi ennen seksiä ja ystävänsä kun tuntee, niin osaa myös lukea toisen tunnepuolta, ettei mene liian syvälliseksi. (eikä usein menekään kun ei olla aikaisemminkaan ryhdytty seurustelemaan, niin miksi sitten seksin takia pitäisi?)

suosittelen itse panokaveria, sillä ollaan myös tehty muuta kuin paneskeltu ja siten ei tarvise olla elämänkumppania katselemassa. Homma ei tietty toimi jos jompi kumpi haluaa sitoutua tai tunteet syvenee himosta ihastuksen puolelle. Tietty jos kumpikin haluaa alkaa seurustella, niin eri juttu se sitten.

ps. Pysyn kaukana varatuista miehistä. Niistä kun ei koskaan tiedä monessako ne hyppii ja se tuska mitä ne pettämisellään puolisolleen aiheuttaa. Tyypit myös herkästi valehtelee ja pahimmassa tapauksessa sotkeennut perheenisään, yöks.

Vierailija
8/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Pysyn kaukana varatuista miehistä. Niistä kun ei koskaan tiedä monessako ne hyppii ja se tuska mitä ne pettämisellään puolisolleen aiheuttaa. Tyypit myös herkästi valehtelee ja pahimmassa tapauksessa sotkeennut perheenisään, yöks.

Tuo nyt on kyllä melko huono ohje. Rehellisiä on kummassakin ryhmässä sinkuissa ja varatuissa. Omassa kaveripiirissäni sinkut kyllä enemmän kusettavat kun tarvitsee edelleen saada kaatoja. Minusta hassua käytöstä melkein nelikymppisiltä miehiltä, mutta kait se sitten tyydyttää heitä.

Vaikka olenkin varattu olisin kovasti kiinnostunut rakastajattaresta kun on tuo parisuhde seksielämä päässyt kuivumaan melko pahasti. 17 vuotta olen ollut vain yhden naisen kanssa. Silti muistan, että seksi ventovieraan kanssa ei ole kovin sujuvaa. Kun tuntee kumppanin seksuallisuutta on se paljon tyydyttävämpää.

35 mies lounais suomesta :)

Vierailija
9/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck buddeja sinkkukausilla. Naisena niitä on ollut älyttömän helppo saada. Viimeksi oli keväällä kaksi, joiden kanssa ei omat tunteet nousseet. Piti elää kiivas kesä mutta kolmas fuck buddyksi suunniteltu jäi päälle ja pahasti. Menin panoille mutta jäin viikonlopuksi ja molempien tunteet heräsivät.

Se on muuten kumma juttu, että Fuck buddy on jotain mitä oikeasti vaan pannaan. Itseltäni meinasi akti loppua toisen keväisen kanssa kun alkoi sängyssä kutsua yhtäkkiä rakkaaksi. mietin että älä hitossa. Mutta sitten tämän kullan kanssa mentiin heti ja lujaa kulta-rakas -asteelle.

Fuck buddyn kanssa saa tarpeet hoidettua pois mutta henkinen yhteys ja ihana jälkiolo puuttuvat. Samoin en suutele fuck buddya. Omaa kultaa rakastellessa suutelu on melkein parempaa kun itse yhdyntä.

Vierailija
10/16 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta löysin itselleni naisen kenen kanssa on suhde missä ainoastaan harrastetaan seksiä. En osaa sanoa häntä fucbuddyksi, minusta hän on minun seksiystävä. Tavataan yleensä kerran viikossa, joskus useamminkin. Ollaan molemman hiukka päälle 40-vuotiaita, sinkkuja molemmat.

Tälläisessäkin suhteessa on ne omat ongelmansa ja haasteensa. Aikataulujen yhteensovittaminen on se suurin haaste. Vuoden verran on näin menty, ja kyllä pääsääntöisti olen ollut tyytyväinen. Energiaa jää niin paljon muuhun. Ja kyllä se hyvinvoinnille on vaan tärkeää että pääsee tyydyttämään seksuaaliset tarpeet säännöllisesti. Ja toiseksi, ei tarvitse jatkuvasti miettiä että milloin ja mistähän sitä seuraavaksi seuralaisen seksileikkeihin iskisi.

Vierailija
11/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut! Tuo on hyvä sivusto!

Vierailija
12/16 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vajaa 40 mies. haluasin vain ja ainostaan AP:n kaltaisen suhteen! Joskus vaan panettaa aikalailla...olisi ihanaa jos olisi joku vakipano :D silloin saisi laatua!

mistähän sellaisen löytäisi...tänne keskiseen suomeen ? ;)

juttu.

Tarve vain Lappeenrantaan.....

Vierailija
13/16 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsinyt luotettavaa fuck buddyä, mutta näin yli 45 v. miehen tuntuu olevan vaikea sitä löytää, tai ainakin vaikuttaa siltä, että meistä miehistä on ylitarjontaa (vai pitäisikö sanoa, että naisista on alitarjontaa?).

Myöskään treffisivut eivät tunnu parhailta luotettavuuden suhteen, koska itsekin olen varattu. Kuitenkin jotenkin pitäisi ratkaista asia joko niin, että terveys säilyy vaikka ei saa seksiä, tai niin, että terveys ja luottamus kotona säilyy jos seksiä saa kodin ulkopuolella?

Löytyisikö "komealle" ratkaisua täältä? Jos niin yhteysosoite kyllä minun onnistuu antaa kiinnostuneelle...

Vierailija
14/16 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yks kokemus, meni pieleen kun tunteet tuli mukaan. Nyt haluaisin kokeilla uutta,vaikka olen varattu - tietystä syystä johtuen. Olen Länsi-Suomesta yli 50-v. mies.

Vierailija
15/16 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen ja viiden lapsen äiti. Jokaisella on eri isä, kun ei ole avioelämä oikein minun juttu. Eroja on takana kaksi ja yksi lapsista tuli avioliiton ulkopuolella. Kylä silläkin isä on.

Kun huomasin vihdoin järjen valon kasvaessa iän myötä, että avioliitto ei kertakaikkiaan sopinut mulle, niin oli pakko hankkia panokavereita.

Kauheeta siinä oli, että nekin pyrki roikkumaan hameissa eivätkä käsittäneet, että en todellakaan halua kuin seksikaverin. Ite olen aina osannut pitään tunteet ja seksin erillään.

Jotkut panokavereista yrittävät sopia tapaamisia etukäteen ja järjestellä muutakin yhteistä tekemistä kuin paneminen. Se ottaa sitten kauheesti aivoon. Yritän tehdä selväksi, että mä soitan sitten kun haluun panna eikä muuta ole odotettavissakaan. No, eihän se tietenkään kaikkien päähän mahdu.

Tapaamisissa mulla on sellanen tyyli, että antaudun himon valtaan. Yleensä vaatteet lentää siinä kiihkossa nopeasti pois ja edetään suoraan yhdyntään, kun olen jo valmiiksi kostea.

Yhdynnän jälkeen odotellaan yleensä vartti ja otetaan sitten uusiksi. Sen jälkeen mulla tavallisesti onkin jo niin kiire, että sanon panokaverille vain, että soitellaan ja häivyn kiireisesti paikalta.

Tällai se mun seksielämäni nyt menee ja olen siihen tosi tyytyväinen.

Vierailija
16/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi täällä olisi sinulle sellainen. 0404143529

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi