Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen vaan...

03.11.2005 |

Onko kukaan muu " uusi vaimo" huomannut samaa, että olisi syytelty katkeruudesta vanhaa vaimoa kohtaan, vaikkei asia edes näin ole!?

Käännetty miehen suku sinua vastaan ja puhuttu pahaa, siis mustamaalattu kaikille mahdollisille tutuille!?

Että isän tapaamiset lapsen kanssa olisivat loppuneet lastaan kohtaan vasta siinä tilanteessa, kun tulit mukaan kuvioon?

Jossa ent. vaimo haluaa kontrolloida kaikkea ja ei siedä sinua?

Kuulen mielelläni kertomuksienne ja kokemuksianne...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... meillä oli erosta vajaa vuosi, kun ex-miehelleni selvisi, että sillä entisellä vaimollahan on joku mies.... Juoksi kesän vanhempieni ja lähi-sukulaisteni luona minua parjaamassa; kuinka huono äiti olen ja kuinka kamala uusi miesystäväni on, minusta ei kuulema enää olisi lasten huoltajaksi ja hän OTTAA lasten huoltajuuden, hänen lapsiaan ei kukaan vieras mies kasvata...

Onneksi äitini on viisas nainen ja muutaman päivän kuunneltuaan kysäisi, että " Tunnetkos tämän uuden miehen?" Ei tuntenut ei ja keskustelu loppui siihen, samoin kuin tarinat lasten huoltajuuden OTTAMISESTA.... Nyttemmin väittää ettei ole sellaista koskaan puhunutkaan. Lopputulos tästä kesästä oli, että vanhempani sekä sisareni ovat katkaisseet välinsä ex-mieheeni - eivät halua jatkossa kuunnella näitä tarinoita.

Vierailija
2/9 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samanlaisia tapauksia olen myös nähnyt ja kuullut uusissa vaimoissa. joutuipa kaverini vaihtamaan puhelin numeroaankin kun miehen uusi nainen häiriköi ja uhkaili, vaikkei kaverini ollut missään tekemisissä miehen kanssa muuten kuin lapsen haku ja tuonti tilanteessa. Ja eräs tuttava (ei mikään läheinen) raahaa lapsensa aina mummolaan josta mies hänet hakee ja syynä on nimen omaan uuden naisen mustasukkaisuus. Ilman tuollaista järjestelyä eivät selviäisi lapsen vaihdosta ilman uuden naisen raivokohtausta. Meitä on niin monenlaisia ja ne fiksut ihmiset saavat ihan turhaan leiman joidenkin idioottien käytöksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se on niin, että klisee pitää paikkansa, " meitä on moneen lähtöön ja vielä asemalle jääviäkin" ...itse pahoitin mieleni, kun halusin auttaa ja olla mukana edesauttamassa tapaamisten onnistumisia, vaikka minulla ei olisi ollut sellaiseen velvollisuuttakaan (olen kasvanut isossa perheessä ja aina pitänyt lapsista)...mutta sanoin ja tein mitä tahansa, kaikki oli jotenkin pahaa tai väärää tämän exän mielestä ja hän sai " hirveet pultit" joka asiasta! :(

Ihmettelen vaan sitä, miten uusi puoliso voi olla katkera entiselle, koska suhdehan on jo päättynyt!? Mielipuolista edes väittää sellaista...

Vierailija
4/9 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies (tai vaimo) on jo aiemmin rakastanut toista niin paljon että on halunnut mennä naimisiin ja perustaa perheen. Ja siitä että noilla kahdella on paljon yhteisiä muistoja sun muita. Ehkä se tunne ettei olekkaan niin ainutlaatuinen tuon miehen elämässä saa jotkut vihaamaan tuota exää joka on sen omalla olemassa olollaan saanut aikaan. Ja tietynlainen mustasukkaisuus entisestä elämästä ja rakkauksista on kai aika yleistä. onneksi on olemassa myös ihan normaalilla itsetunnolla ja järjellä varustettuja ihmisiä kuten sinä varmasti olet, muista kuitenkin ettet sinäkään mielessäsi yleistä kaikkia exiä sellaisiksi ilkimyksiksi vaikka osa sellaisia olisikin. erityisesti ex naisia kohtaan on jo nykyisin ihan tarpeeksi ennakkoluuloja joiden keskellä moni hyvä äiti joutuu muutenkin rankassa yksinhuoltaja arjessaan jaksamaan, henkisesti aika raskasta joskus.

Vierailija
5/9 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan oikeassa...koskaan ei voi syyllistää kaikkia samassa tilanteessa olevia jonkun yksittäisen ihmisen/tapauksen takia.En toki niin ole tarkoittanutkaan... ;)

Toivotan sinullekin 1234 jatkossa paljon voimia arjen ja muun pyörityksessä, se on varmasti välillä todella kuluttavaa, mutta äidillä kun äidillä, lapset ovat palkka ja se kaikki mitä he äideilleen antavat, pelkällä olemassaolollaan! :)

Hyvää jatkoa kaikille keskusteluun osallistuneille! Yhteenvetona voisi vain todeta, kun me aikuiset osaisimme aina käyttäytyä kuin aikuiset tilanteessa kuin tilanteessa ja muistaa lapset, jotka ovat pääasia!

Vierailija
6/9 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukulaisia ei ole onneksi saatu kääntymään vastaan ja ei oikeastaan ketään muutakaan lähipiirissä. Mutta inhottaa se, että exä kyllä jaksaa haukkua kaikille ja vetää yhteisen lapsen peliin mukaan. Onneksi lapsi on jo niin iso, että osaa itse tehdä päätökset ja tapaamisia ei voi estää.

Onneksi tilanne on pikku hiljaa rauhoittunut. Johtuen varmaan siitä, ettei kukaan jaksa kuunnella narinoita ja uusia aiheita ei enää ole. Kyllä on tullut kuultua kaikenlaista ja jos jonkin näköistä uhkausta.

Mutta kyllä oli paha mieli, kun tilanne oli pahimmillaan. Suurimman pahanmielen aiheutti, että lapset vedettiin mukaan. Sanoinkin usein asiasta, että kyllä minä kestän kaiken loan, mutta antaa lapsien olla ulkopuolella.

Vierailija
7/9 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellänikin olisi tapaamisoikeus, mutta exä on tehnyt kaikkensa estääkseen ne tapaamiset ja vaikeuttanut niitä! Lapsi todellakin ollut pelinappula!

Miehen sukulaiset saatu uskomaan, että minä olen " niin kamala akka" että parempi on kun lapsi ei tule meille ja kaikki " paijaa" exää päästä!

Exä on tottunut, että kaikki juoksee hänen pillinsä mukaan ja niin tekee miehen sukukin, tekeevät melkein ihan mitä vain tuo nainen käskee. Hänen oli vaikea ymmärtää, ettei enää ollut osa mieheni elämää ja sitä, ettei voi lapsella kiristää miestäni!

Exällä on mielenterveysongelmia ja menee koko ajan laidasta laitaan ajatuksiensa kanssa.Hän on jopa antanut tappouhkauksen minulle ja lapsilleni! :( (On työskennellyt vielä päiväkodissa!)

Ihminen, joka " osaa" puhua! Siksi saa kaikki puolelleen, ei anna muille suunvuoroakaan!

Olen kuulemma katkera hänelle!!Miksiköhän!? Lapsikin ihan äitinsä vallassa, ei uskalla vastustaa.

Valehtelee ja liioittelee, kiristää ja uhkailee,painostaa,ilkkuu,kiusaa...:(

Ja aina on puhuttu " ilkeästä äitipuolesta" !

Vierailija
8/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kuullosti ihan samalta kuin meilläkin...

tiedän miltä tuntuu. meillä on jo jatkunut vuoden tuo ex piinaus.

onneksi miehen sukulaiset ovat muuttaneet mielipiteitä kun ovat

olleet enemmän tekemisis minun ja lapseni kanssa..

meillä ainakin voi sanoa että se katkera on kyllä ex..

musta on hullua et ex heitti itse miehen ulos kämpästä ja silti syyttää minua. no ehkäpä meidän onnea on kamala ex naisen kestää kun itsellä ei ole suhdetta...

niin ja vielä sen verran et meillä myös ex käyttää pahasti lasta kiista kapulana ja sitä on vaikea sietää..

Vierailija
9/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tapauksessa tämä ex, puhuu ihmisille, että minä pidän miestäni vankina ja en päästä häntä mihinkään, olen kuulemma kamala rääkkä (mitä sitten tarkoittaakaan!)

Aikanaankin kun hänelle ihan ystävällisesti lausahdin jotain jokapäiväistäkin, niin tämä naisihminen sai ihan ihmeellisen huutokohtauksen ja tapaaminen loppui siihen, että tivasi mieheltäni , onko minulle kukaan myöntänyt tapaamisoikeutta heidän lastaan kohtaan! Enhän tällaista ole koskaan väittänytkään...pidin vaan lapsesta huolta niinkuin aikuisen kuuluisi, ne kerrat kun lapsi meillä kävi.

Nämä tällaiset ovat niin mahdottomia yhtälöitä, että käytännössä isien ja lasten välit tuollaisessa tilanteessa väistämättä katkeavat!

Ei minunkaan tarvitse tuollaista ryöpytystä kuunnella!

Voimia sinullekin! Pidä puolesi, et ole missään anteeksi pyyntö velassa exää kohtaan! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi