Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset odotukset seksin suhteen...ov

Vierailija
25.08.2011 |

Meillä nyt jonkinlainen kriisi tässäasiassa, mies haluaisi "auttaa" mua rentoutumaan rankan työrupeaman jölkeen tekemällä mulle hyvää. Itse nauttisin vain "olemisesta". Ja nyt se mököttää ja on pettynyt kun en tullutkaan sänkyyn vaan jäin koneelle. Tämä on minun tapani rentoutua ja "nollata", miksi musta tuntuu että hän ei ymmärrä?

Kerroin tämän hänellekin, mä oikeasti rakastan tuota miestä( yhdessä kolme vuotta jo), miten kauan siinä menee että toinen tajuaa toisen tarpeet?

Tuli jo kommenttia tyyliin"käyt varmaan vieraissa"....huoks :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toinen haluaa. ellei yhdessä toisin sovita. tai ellei ole kuukautisia tai synnytystä ollut hiljattain tai muuta terveydellistä ongelmaa. Kietäytyminen on tosi kurjaa eikä ole suhteelle hyväksi. On mielestäni itsekästä, jos et voi miehesi tarpeita täyttää.

Vierailija
2/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toinen haluaa. ellei yhdessä toisin sovita. tai ellei ole kuukautisia tai synnytystä ollut hiljattain tai muuta terveydellistä ongelmaa. Kietäytyminen on tosi kurjaa eikä ole suhteelle hyväksi. On mielestäni itsekästä, jos et voi miehesi tarpeita täyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin piipahtanut sängyssä "rentoutumassa" ja sen jälkeen ehkä vielä palannut koneelle jos olisi vielä huvittanut - usein se kyllä "rentouttaa" sen verran paljon, että uni tulee... :)

Vierailija
4/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako siitä sitten toinen loukkaantua,,,,,

Vierailija
5/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta ? Kuulostat siltä, että olet alistetussa suhteessa ja ajattelet kuten miehet yleensäkin ehtoinesi...

Vierailija
6/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ja en käy vieraissa, rakastan miestäni. ap

Vierailija
7/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että minäkin loukkaantuisin jos tietokone olisi miehelleni tärkeämpi kuin minä...

Mulle on ihan ok, jos toinen tosiaan haluaa vain "olla" eli nukkua, lueskella, torkkua telkkarin ääressä tms. Mutta jostain syystä minäkin loukkaantuisin siitä, että toinen jäisi nettiin roikkumaan.

Vierailija
8/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentoutua....kai mä sitten olen ihan täys paska vaimo. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi