Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CV:stä voiko laittaa, että on ollut kotiäitinä?

Vierailija
24.08.2011 |

siis minulla on kahden vuoden työtauko, ei tosin ns. kotiäitinä vaikka tavallaa juu.. olen ollut lapsen omaishoitajana tuon ajan. Kannattaako tuo tuoda esille hakemuksessa, ettei ole omituista parin vuoden tyhjiötä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minulla on kahden vuoden työtauko, ei tosin ns. kotiäitinä vaikka tavallaa juu.. olen ollut lapsen omaishoitajana tuon ajan. Kannattaako tuo tuoda esille hakemuksessa, ettei ole omituista parin vuoden tyhjiötä?

Itse olen ollut tehtävässä jossa olin osallisena rekrytoinnisa, niin pitkät selittämättömät poissaolot töistä on todellakin olleet negatiivisiä asioita..

Vierailija
2/3 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut tehtävässä jossa olin osallisena rekrytoinnisa, niin pitkät selittämättömät poissaolot töistä on todellakin olleet negatiivisiä asioita..

Ansioluettelossa tuollainen kohta voi vetää ajatukset kroonisesti sairaaseen lapseen-> äidille tulisi paljon poissaoloja sairastelevan lapsen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet, niin et selitä mitään tauoista vaan laitat aloitus pvm - lopetus pvm. Itse en ainakaan laita mitään taukoja omaan cv:ni vaikka olin kotona siihen asti kunnes lapseni täytti 3-vuotta ja aloitti päiväkodin. Olin työsuhteessa ilman minkäänlaisia taukoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi