Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koette seurakunnan pitämät aamunavaukset?

Vierailija
23.08.2011 |

Musta on ärsyttävää, että lapsia yritetään aivopestä uskoviksi koulussa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kieltää, mutta eipä olisi reilua lapselle istua yksin luokassa. Muut kyselisi ja ihmettelisi. Ihana lähimmäisenrakkaus kristinuskossa, kun toisin uskovien lapset laitetaan kärsimään!

Vierailija
2/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävinä.

Toki moni teki läksyt kun liperilasse höpisi omiaan keskusradiossa mutta käännytystä yhtä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun että tuskin ketään yritetään aivopestä ja tuskin kenestäkään lapsesta tulee uskovainen koulun aamunavausten takia, jos kotona ei olla yhtään uskovaisia?! Ja jos tulee niin ehkä niin on tarkoitettu :)

Ihme jutuista ihmiset jaksaa stressata...

Vierailija
4/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se on ihan hieno juttu.

Eikös ne lapsukaiset saa siten ihan itte päättää elämässään mihin uskovat ja mihin eivät.. ei ne vissiin siitä "tuputtamisesta" rikkoudu tai mene siitä sekaisin..? :) Mun mielestä täs maailmassa o niin paljon jo kaikkee paljon pahenpaa ja huolestuttavaa mitä lapsille "tuputetaan" kun jotku uskovaisten aamunavaukset..?? Mut tää oli vaan mun mielipide. TH

Vierailija
5/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuna avaukset voisi pitää vaikka koulun jälkeen niinne jotka sellaista tarvitsvat. Eihän työpaikoillakaan yhdessä rukoilla.

Vierailija
6/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oppilaat pakotettaisiin kuuntelemaan joka aamu kun minä luen porukan edessä jotain tekstiä jonka tietäisit olevan valetta ja joka voisi aiheuttaa ahdistusta ym.

Ihme jutusta stressaisit vaan, eikö niin? :)

Vierailija
7/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oppilaat pakotettaisiin kuuntelemaan joka aamu kun minä luen porukan edessä jotain tekstiä jonka tietäisit olevan valetta ja joka voisi aiheuttaa ahdistusta ym.

Ihme jutusta stressaisit vaan, eikö niin? :)

Minun aikanani porukka kuunteli enemmän tai vähemmän. Suurinta osaa ei kiinnostanut vaan juttelivat keskenään, osa istui tylsistyneenä. Koskaan en kyllä kuullut kenellekkään aiheutuneen ahdistusta :D Vedätkö nyt ehkä hiukan yli?

Vierailija
8/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäpä soitin aamunavauksessa reggaeta!

terkut tutuille:)

Vierailija
9/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä ainakaan aivopeseytynyt. Ja onneksi mun lapsillakin on ihan omat aivot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi