Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keinohedelmöitys ensi kierrolla, jännittää!!!!

Vierailija
23.08.2011 |

Olisko mitään viime hetken ohjeita? Tämä on ensimmäinen ivf hoito mikä minulle tehdään. Luomusti minulla on yksi lapsi entuudestaan.

Millä asenteella kannattaa hoitoihin lähteä? Millä asenteella olit kun sinulla oli onnistunut ivf kierto??? Kaikki vinkit otetan vastaan!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkallen en enää edes muista tuntemuksia, mutta kyllähän sitä yritti rauhallisesti ottaa tuon asian, koskaan ei voi tietää onnistuuko se vai ei. Pahinta ehkä oli sitten se parin viikon odottelu, kun verikoe tehtiin tai itse voi tehdä testin. Mielensä on vain maltettava.

Vierailija
2/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rennolla otteellaa tulee paras lopputulos? Että ei odota liikoja? Se joko onnistuu tai ei onnistu. Meillä ei ole varaa kuin tähän yhteen hoitoon joten se on ensimmäinen sekä viimeinen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopputuloksesta ei tosiaan tiedä, itse koin kaikki hoidot "helpoiksi" ei tullut masennusta eikä juurikaan sivuoireita mistään. Mutta mielestäni hyvä olla rennolla otteella ja ottaa vastaan se mitä annetaan. Minulle tehty siis kolme IVF+ICSIä ja lukuisia muita hormoneja ja hoitoja ennen niitä. Eka ivf ei tuottanut tulosta, toinen sitten kyllä ja sen jälkeen vielä toinen, meillä nyt tyttö ja poika. Ja nyt sitten olen rv12+, ihan luomusti ja yllärinä. Koskaan ei siis tiedä mitä tapahtuu. Tsemppiä!

Vierailija
4/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä suhtautua avoimin ja positiivisin mielin. Mitään muuta ohjetta en osaa antaa :) Varaa kotiin etukäteen jotain mukavaa luettavaa ja syötävää että voit relata punktion jälkeen.

Mulle tehtiin noin vuosi sitten onnistunut ivf-hoito. Lopputulos nukkuu nyt tuolla pinnasängyssä :) Jännitin kyllä toimenpidettä, mutta suhtauduin siihen maltillisesti. Olin varautunut siihen että hoitoja täytyy ottaa ehkä useampikin, mutta niinpä se ensimmäinen tuottikin toivotun tuloksen.

Vierailija
5/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin olen yrittänyt suhtautua samalla tavalla, liikoja intoilematta. Olen tullut raskaaksi kahdesta pasista ja yhdestä tuoresiirrosta, meillä on nyt kaksi elävää lasta.

Tärkein neuvo on mielestäni se, että hommaan ei lataa liikaa toiveita. Teillä tosin se on hankalaa, jos kerta aiotte yrittää vain kerran.

Vierailija
6/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tämä on ainut kertamme kun voimme hoidon tehdä, niin silti en ole ladannut kaikkea energiaani ja toivoani tähän. Elämäntilanteeni ei ole paras mahdollinen lapsen saamiseen, pääsin juuri opiskelemaan. Mutta koska ikäkin vaikuttaa tulokseen, niin emme halua vitkuttaa tätä enää yhtään päivää pidemälle. Kävi siis niin tai näin, niin kaikessa on jotain hyvääkin. Haluamme lasta enemmän kuin mitään, mutta jos tulen raskaaksi se vaikuttaa väistämättä opiskeluuni ja työnsaantiin. Ehkä se on hyvä, että kaikki toiveet ei ole ladattuna tähän yhteen asiaan.

ap

Vierailija
7/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mitään millä voi itse vaikuttaa onnistumiseen? kahvin juonnin olen lopettanut

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme