Olen kyllästynyt aviomieheeni/lasteni isään, joka aina AUTTAA
minua lasten hoidossa ja kotitöissä.
Jos joku ymmärsi pointin.
Kommentit (7)
Monet miehet ajattelevat noin. Autetaan vaimoa omien lasten hoidossa. Ihanku ne eivät kuulu ihan samallalailla miehen vastuulle kuin vaimonkin.
Toinen asia sitten, jos teet kokopäivätyötä. Monelle miehelle tulee vaan kuva siitä, että on apulainen, kun nainen määrää, miten kaikki on tehtävä. Jos tekee omalla tavallaan tekee väärin. Vähemmästäkin kokee itsensä apulaiseksi.
Kun en mä kuitenkaan auta sitä auton laitossa, puiden pinoamisessa ja halkomisessa, enkä ees rempassa.
minulla oli tuollainen mies, kun muutimme yhteen asumaan. Tein varsin pian selväksi että jos aikuinen ihminen tekee omassa kodissaan kotitöitä, niin se ei ole kenenkään auttamista.
Tosiasia on, että minä olen silti vastannut pääosin lapsen hoidosta. Nyt kun mies jää isäkuukaudelle, aion lipua takavasemmalle. On vain uskottava että ymmärtää asioita kun ei ole muuta vaihtoehtoa. Tällä hetkellä esim. viikonloppuisin ei anna lapselle ruokaa ellen siitä sano. Vaikka lapsi olisi selvästi nälkäinen, ruoka-aika jo reilusti ohi.. jne.. on todella rasittavaa.
sitä autoa laitetaan ja remppaa tehdään? Puulämmitteisessä talossa toki puita tehdään varmaan usein, mutta harva sellaisessa asuu.
Kun en mä kuitenkaan auta sitä auton laitossa, puiden pinoamisessa ja halkomisessa, enkä ees rempassa.
Millä verukkeella tahansa!!!