Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aloitin tänään easy dietin ja on kauhee nälkä. tsempatkaa!

Vierailija
22.08.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kiloklubiin ja varaa 2 vuotta aikaa. Dieteistä ole ku haittaa!

Ilmanen on jos se huolestuttaa. Sit noudata ohjeita, eläkä ala säätään - ei vissiin kauheesti ole tietoa ku dietille alat, joten sukella sinne foorumiin niin alat oppia.

Kannata helvetti ryssiä hommaa heti alkuun!

T.Reiska

Vierailija
2/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei vissiin ole sitä tietoa. Kiloklubit on koluttu jo aikaa sitten. Ei kiinnosta tollaset kaloreihin keskittyvät. Mua kiinnostaa laaturuoka ja ravintotiheä ruoka.

Ajattelin samaa, et olen ensin viikon ja sitten jatkan toisen jos olo on hyvä. Tavoitteena laskeutuminen vhh:een ruokavalioon, päästä irti sokeriaddiktiosta sekä saada paino heilahtamaan edes jonkin verran alaspäin.

Vuorokaudessa putosi kilo. Vielä ei voi sanoa, et olis saavutettu virkeä olotila. Voisin nukkua vaan. Ja kauhee kamppailu mielitekoja ja etenkin automaatioita kohtaan. On melkeen huulilla ollu jo leivät ja muut kun olen lapsille laittanu. :D

Tsemppiä sulle, joka aloitat tänään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommosessa nälkäkuurissa?

Vierailija
4/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan itse huomenna saman dieetin. Tarkoitus olisi olla 1 viikko, jos olo on ok niin toinen perään. Mikä on sun tavoite?

Vierailija
5/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälän tunne häviää pian. Itselläni ainakin ja lopulta oli jo vaikeuksia jaksaa syödä kaikki ohjelman mukaiset sopat.

Alkuun voit syödä keiton lisäksi jotain proteiinipitoista esim. raejuustoa, rahkaa tai kanaa.

Vettä vaan paljon ja luonteen lujuutta, kyllä se siitä!

Vierailija
6/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompas tosi iisi dieetti =)

Vierailija
7/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten paljon paremmalta näytät kun on kiloja poissa ja miten kivoja vaatteita voit sitten pitää..

Ja jos kaapissa pieniä vaatteita, niin sovittelet niitä niin kyllä inspis laihduttaa taas palaa ja nälän tunne katoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi