Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten flunssa selätetään NOPEASTI?

Vierailija
21.08.2011 |

kurkku niin saamarin kipeä,hengitys sattuu, ja muutenkin kurja olo.

huomiseksi työkuntoon.

apuja? inkivääri? mitä muuta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipua ja yskää helpottaa hunaja.

Itse keittelen vettä, jossa liotan inkiväärinpaloja ja kun on antaneet makua tarpeeksi, niin lisään vielä pari lusikallista hunajaa.

Burana auttaa myös tulehdukseen, joten sitä kannattaa ottaa muutenkin kuin kipuun.

Et kyllä millään huomiseksi saa flunssaa tainnutettua, jos olet kunnolla kipeä.

Vierailija
2/4 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän flunssan selättämiseen valkosipulia. Ihan leivän päälle muussaan valkosipulia ja tungen sitä roimasti kaikkeen ruokaani. Mieluiten raakana.

Hunajaa kuumaan veteen. Se irrottaa limaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle on yhden kerran käynyt niin, että alkanut flunssa hävisi. Illalla selvät flunssan oireet, lähdettiin matkalle aamulla lapsen kanssa, perillä rankan matkan jälkeen lapsen mentyä nukkumaan join 2 annosta alkoholia (shampanjaa ja viiniä). Aamulla olin täysin terve. Epäilen että yhdistelmä stressi (kortisoli?) + alkoholi jotenkin häivytti viruksen.

Vierailija
4/4 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan joku peite kurkussa. Otin viikon särkkäriä ja lopulta se hävis itekseen. En siis ollu muuten varsinaisesti kipeä, vain kurkku tosi kipeä. Aivastutti joo mutta ei mitään suurta. tsemppiä, ehkä se ei etene tuosta. väsymys on sit eri asia.. se enteilee et tuut oikeesti kipeeks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi